شناسهٔ خبر: 67342804 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

انتخابات ابرازی مهم برای عملیاتی کردن نظر مردم در جامعه

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت: انتخابات مهم‌ترین ابزار برای عملیاتی کردن نظر مردم است که شعار مردم سالاری دینی، انقلاب و جمهوریت نظام را عینیت می‌بخشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گلستان سیدعلی مهاجر در نشست با بانوان تاثیر گذار استان گفت : هر قدر مشارکت در انتخابات پرشورتر و آگاهانه‌تر باشد، قدرت کشور در عرصه بین‌المللی ارتقا یافته و ادبیات جهان را نسبت به ایران اسلامی تغییر می‌دهد.

او همچنین با اشاره به نقش بانوان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود : زنان با گفتمان سازی و روایت‌گری اهداف، دستاوردها و موفقیت‌های انقلاب اسلامی، در روشن‌گری سیاسی به‌ ویژه در کانون خانواده نقش موثری دارند، و اگر بانوان میدان‌دار عرصه مشارکت حداکثری باشند در انتخابات حماسه ساز خواهند بود.

مهاجر گفت : بانوان ایران اسلامی در دوره‌های حساس تاریخی نه تنها در عرصه خانواده، بلکه در عرصه‌های اجتماعی، اقتصادی و سیاسی، پیش‌ران جامعه در مسائل مهم کشور بوده‌اند.
معاون استاندار ادامه داد : تلاش گسترده‌ و جدی شکل گرفته تا پیش‌رفت‌ها و اتفاقات خوبی که به‌ ویژه در دولت شهید رئیسی ایجاد شده را به حاشیه برده و ناکارآمد جلوه دهند، حال اینکه با مرور ساده‌ی گذشته به کارآمدی گفتمان انقلاب اسلامی در مدیریت اجرایی کشور و پیشرفت ایران اسلامی پی خواهیم بود.

مهاجر افزود : گفتمان انقلاب اسلامی مبتنی بر آموزه‌های دینی، ولایت‌مداری و مردم محوری است، و این ویژگی ها در دولت شهید رئیسی متبلور بود.

رئیس ستاد انتخابات گلستان گفت : انتخاب گفتمان انقلاب اسلامی، فراتر از انتخاب گروه و حزب سیاسی است.

نظر شما