شناسهٔ خبر: 67296528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار و پیشرفت کشور را به همراه دارد

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان گفت: حضور و مشارکت مردم در عرصه انتخابات، اقتدار و پیشرفت کشور را به همراه دارد.

صاحب‌خبر -

مشارکت حداکثری در انتخابات، اقتدار و پیشرفت کشور را به همراه دارد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان امروز در جمع نمازگزاران این شهر گفت: با حضور گسترده خود دشمنان را مایوس و عظمت و پیشرفت ایران را رقم خواهیم زد.
آیت الله سیدکاظم نورمفیدی افزود: هر چند قدرت نظامی و دفاعی مهم است، اما قدرت حضور و مشارکت مردم پشتوانه بالاتری از آنها محسوب می‌شود.
وی افزود: در نظام جمهوری اسلامی انتخابات مساله مهمی است و همگان باید حق خود و وظیفه شرعی و ملی را با حضور باشکوه و انتخاب آگاهانه انجام دهند.
آیت الله نورمفیدی افزود: عده‌ای انتخابات را بی‌فایده تلقی می‌کنند و می‌گویند رای مردم اثر ندارد ولی این یک سخن بیهوده است و این مردم ایران هستند که با انتخاب آگاهانه سرنوشت کشورشان را رقم می‌زنند.
آیت الله نورمفیدی هم چنین گفت: رئیس جمهور باید توانمندی حل مشکلات اقتصادی مردم را داشته باشدو این موضوع انتظار مردم از رئیس جمهور آینده است.

نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان هم چنین در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن سالروز شهادت آیت‌الله شهید بهشتی و هفته قوه قضاییه اشاره و گفت: انتظار است تا روح این شهید بر قوه قضاییه و قضات حاکم باشد.
آیت الله نورمفیدی افزود: باید صلابت شهید بهشتی در طرفداری از حق و مبارزه با ظلم و ناحقی بر محاکم قضایی حاکم شود.

آیت‌الله نورمفیدی همچنین با تبریک عید غدیر خم گفت: عید غدیر، عید بزرگ امت اسلام است و این عید عامل وحدت مسلمانان است.

نظر شما