شناسهٔ خبر: 67343955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری و آغاز به ساخت چند طرح با حضور استاندار در شهرستان فردوس

چند طرح فرهنگی و خدماتی با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس بهره برداری و آغاز به ساخت شد.

صاحب‌خبر -

بهره برداری و آغاز به ساخت چند طرح با حضور استاندار در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، روز گذشته در سفر استاندار به فردوس، سالن چند منظور این شهرستان با هزینه  ۲۷ میلیارد تومان افتتاح و طرحهای مدرسه و مسجد سایت نهضت ملی مسکن این شهرستان نیز کلنگ زنی شد.

سالن چند منظوره و ۲۷۰۰ متر مربعی فردوس در سال ۹۰ کلنگ زنی شد و تا قبل از اسقرار دولت سیزدهم ۳۰ درصد پیشرفت داشت، که در  دولت سیزدهم تکمیل و روز گذشته افتتاح شد.  

 آموزشگاه نیز در سایت نهضت ملی مسکن شهرستان فردوس با اعتبار پیش بینی شده ۱۲ میلیارد تومان ساخته می شود که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از سوی خیر  تامین شده است.

همچنین مسجد سایت نهضت ملی مسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان ساخته می شود.

استاندار همچنین شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شهرستان فردوس گفت: در دولت سیزدهم کار‌های جهشی و بزرگی از جمله بازگشت به چرخه تولید بیش از ۷ هزار واحد نیمه تمام و راکد در کشور انجام شد که ۴۷۰ مورد آن مربوط به  خراسان جنوبی است.

آقای قناعت با اشاره به  ۱۳ شهریور روز حرکت‌های جهادی، برگزاری اجلاسیه ی جهادگران را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان فردوس و استان از طریق رسانه ملی عنوان کرد.

وی با تأکید بر زنده نگهداشتن حرکت‌های جهادی افزود:  در دولت سیزدهم برای تأمین زیرساخت برق صنعت و معدن خراسان جنوبی، تلاش های فراوان و ارزشمندی شد.

استاندار گفت: در دولت سیزدهم 450 هکتار به محدوده هزار و 300 هکتاری شهر فردوس برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن افزوده شد.

آقای قناعت خستگی ناپذیری را از ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید برشمرد و افزود: مردم استان با مشارکت بالا در انتخابات پیش رو در هشتم تیر بار دیگر انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشند تا خدمات دولت شهید رئیسی استمرار داشته باشد.

نظر شما