شناسهٔ خبر: 67282888 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اعتبارات سال هزار و ۴۰۲ تا شهریور جذب شود

استاندار از مدیران دستگاه‌های اجرایی خواست: اعتبارات سال هزار و ۴۰۲ را تا ۳۱ شهریور امسال جذب کنند.

صاحب‌خبر -

اعتبارات سال هزار و ۴۰۲ تا شهریور جذب شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، آقای قناعت در شورای برنامه ریزی و توسعه استان گفت: ۳ دستگاه اجرایی، بخش بالایی از اعتبارات سال هزار و ۴۰۲ را جذب نکرده اند که باید سریع اقدام کنند.
استاندار با بیان این که مدیران دستگاه‌های اجرایی، نحوه هزینه‌ی اعتبارات سال هزار و ۴۰۳ را برنامه ریزی کنند افزود: این اعتبارات باید با الویت بندی و بر اساس قوانین هزینه شود و اجرای طرح‌ها و برنامه‌های الویت دار در دستور کار قرار گیرد.
یکی دیگر از درخواست‌های استاندار جذب اعتبارات ملی توسط دستگاه‌های اجرایی بود.
آقای قناعت گفت: سهم استان، از اعتبارات ملی باید افزایش یابد لذا مدیران و کارشناسان دستگاه‌های اجرایی به غیر از اعتبارات استان، بدنبال اعتبارات ملی هم باشند.
استاندار با بیان این که برای پیشرفت خراسان جنوبی تمامی مدیران باید در صحنه باشند افزود: تعامل مدیران دستگاه‌های اجرایی و نمایندگان مجلس می‌تواند به پیشرفت استان کمک کند.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان نیز میزان اعتبارات سنواتی سال هزار و ۴۰۳ استان را ۴ همت اعلام کرد و گفت: ۶۰ درصد اعتبارات سنواتی به بخش توازن اختصاص یافته است که به طرح‌های عمرانی مرتبط است.
جهان شاهی تامین اعتبار مانده مرخصی بازنشستگان سال گذشته را در تعهد استان دانست و از ابلاغ منابع در کوتاه‌ترین زمان خبر داد.
رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی پاداش پایان خدمت کارکنان را هم منوط به ابلاغ اعتبارات کشوری دانست و گفت: طی ۶ ماه نخست سال جاری تامین می‌شود.

نظر شما