شناسهٔ خبر: 67343955 - سرویس استانی
منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بهره برداری و آغاز به ساخت چند طرح با حضور استاندار در شهرستان فردوس

چند طرح فرهنگی و خدماتی با حضور استاندار خراسان جنوبی در شهرستان فردوس بهره برداری و آغاز به ساخت شد.

صاحب‌خبر -

بهره برداری و آغاز به ساخت چند طرح با حضور استاندار در شهرستان فردوس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، روز گذشته در سفر استاندار به فردوس، سالن چند منظور این شهرستان با هزینه  ۲۷ میلیارد تومان افتتاح و طرحهای مدرسه و مسجد سایت نهضت ملی مسکن این شهرستان نیز کلنگ زنی شد.

سالن چند منظوره و ۲۷۰۰ متر مربعی فردوس در سال ۹۰ کلنگ زنی شد و تا قبل از اسقرار دولت سیزدهم ۳۰ درصد پیشرفت داشت، که در  دولت سیزدهم تکمیل و روز گذشته افتتاح شد.  

 آموزشگاه نیز در سایت نهضت ملی مسکن شهرستان فردوس با اعتبار پیش بینی شده ۱۲ میلیارد تومان ساخته می شود که یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از سوی خیر  تامین شده است.

همچنین مسجد سایت نهضت ملی مسکن با اعتبار ۲ میلیارد تومان ساخته می شود.

استاندار همچنین شب گذشته در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در شهرستان فردوس گفت: در دولت سیزدهم کار‌های جهشی و بزرگی از جمله بازگشت به چرخه تولید بیش از ۷ هزار واحد نیمه تمام و راکد در کشور انجام شد که ۴۷۰ مورد آن مربوط به  خراسان جنوبی است.

آقای قناعت با اشاره به  ۱۳ شهریور روز حرکت‌های جهادی، برگزاری اجلاسیه ی جهادگران را فرصتی برای معرفی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های شهرستان فردوس و استان از طریق رسانه ملی عنوان کرد.

وی با تأکید بر زنده نگهداشتن حرکت‌های جهادی افزود:  در دولت سیزدهم برای تأمین زیرساخت برق صنعت و معدن خراسان جنوبی، تلاش های فراوان و ارزشمندی شد.

استاندار گفت: در دولت سیزدهم 450 هکتار به محدوده هزار و 300 هکتاری شهر فردوس برای اجرای طرح های نهضت ملی مسکن افزوده شد.

آقای قناعت خستگی ناپذیری را از ویژگی های بارز رئیس جمهور شهید برشمرد و افزود: مردم استان با مشارکت بالا در انتخابات پیش رو در هشتم تیر بار دیگر انتخاب اصلح را مد نظر داشته باشند تا خدمات دولت شهید رئیسی استمرار داشته باشد.