شناسهٔ خبر: 67341694 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

مجارستان با نتیجه ۱ – ۰ اسکاتلند را شکست داد تا حذف این تیم را قطعی کرده و شانس خود برای صعود به دور بعدی یورو را افزایش بدهد.

اسکاتلند ۰ – ۱ مجارستان/ مجار‌ها در دقیقه ۱۰۰ به صعود امیدوار شدند+ فیلم

اسکاتلند ۰ – ۱ مجارستان/ مجار‌ها در دقیقه ۱۰۰ به صعود امیدوار شدند+ فیلم

صاحب‌خبر -

تیم‌های اسکاتلند و مجارستان دیگر دیدار گروه A را برگزار کردند. اسکاتلند از دو بازی قبلی یک امتیاز گرفته بود و مجارستان هر دو بازی را باخته بود. به همین دلیل هر دو تیم به دنبال برد بودند تا شانس خود را برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم گروه‌ها زنده نگه دارند.

این بازی دو نیمه کاملا متفاوت داشت و هر اندازه که نیمه اول بدون اتفاق، بی هیجان و حوصله سر بر دنبال شد، در ۴۵ دقیقه دوم جریان مسابقه شباهتی به اوایل بازی نداشت و دو تیم که چیزی برای از دست دادن نداشتند، انتحاری بازی کردند.

با این حال بازی تا دهمین دقیقه از وقت‌های تلف شده نیمه دوم با تساوی بدون گل دنبال می‌شد و در حالی که اسکاتلندی‌ها چند فرصت فوق العاده را در وقت‌های تلف شده از دست دادند و فشار بیشتری برای برد می‌آوردند، این تیم مجارستان بود که در دقیقه ۱۰۰ به گل برتری رسید تا سر از پا نشناسند.

مجارستان با این برد سه امتیازی شد و باید منتظر سرنوشت سایر گروه‌ها بماند تا مشخص شود که می‌تواند به عنوان یکی از بهترین تیم‌های سوم راهی مرحله بعد شود یا خیر. اسکاتلند هم با یک امتیاز حذف شد. اسکاتلند بعد از لهستان دومین تیم حذف شده قطعی مسابقات است.

نظر شما