شناسهٔ خبر: 67340626 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

به نظر می‌رسد دوره حضور مهدی ترابی در پرسپولیس به پایان رسیده و او در تیررس دو تیم مدعی قرار دارد.

مشتری جدید ترابی؛ رقابت مدعیان برای خرید ستاره پرسپولیس!

مشتری جدید ترابی؛ رقابت مدعیان برای خرید ستاره پرسپولیس!

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایپنا ؛ مدیران باشگاه پرسپولیس در روزهای اخیر در تلاش بودند تا بتوانند با مهدی ترابی، وینگر سرخ‌پوشان پایتخت برای تمدید قرارداد به توافق برسند اما با وجود پیشنهادات مالی مطرح شده از سوی سرخ‌پوشان و البته تلاش‌های اسپانسر پرسپولیس، خبری از توافق نیست. ترابی با وجود آنکه روزهای درخشانی را در پرسپولیس گذراند، به دلیل عدم توافق مالی به دنبال جدایی از جمع سرخ‌پوشان پایتخت است و جالب آنکه مشتریان دست‌به‌نقدی هم برای ترابی در بازار تابستانه حضور دارد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، مهدی ترابی که در ۶ سال اخیر همراه با تیم پرسپولیس، ۵ قهرمانی در لیگ برتر، ۳ قهرمانی در سوپرجام و ۲ قهرمانی در جام حذفی را به‌دست آورده، حالا به دنبال جدایی از پرسپولیس است. ترابی در دوران فوتبال خود تجربه بازی در تیم‌های سایپا تهران و العربی قطر را دارد که او در روزهای حضورش در فوتبال باشگاهی قطر، نتوانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و خیلی زود به جمع سرخ‌پوشان پایتخت بازگشت اما حالا شرایط کاملاً متفاوت است و عزم ترابی برای جدایی از پرسپولیس جزم است.

پیشنهادی وسوسه‌انگیز از تبریز برای ترابی

ستاره شماره ۹ پرسپولیس در روزهای اخیر در حالی با مدیران این باشگاه توافق مالی نداشته که همزمان، پیشنهاد وسوسه‌انگیزی از تیم تراکتور تبریز دریافت کرده است. هر چند که گفته می‌شود محمدرضا زنوزی قرار است مالکیت باشگاه تراکتور را واگذار کند اما به نظر می‌رسد که عزم او بر ادامه تیمداری است و در این مسیر، زنوزی مذاکرات مثبتی با مهدی ترابی داشته و به دنبال ترغیب ستاره پرسپولیس است. حتی در این‌باره گفته می‌شود توافقات نهایی هم با ترابی انجام شده اما فعلاً خبری از امضای قراردادی رسمی میان مهدی ترابی و باشگاه تراکتور تبریز نیست.

دوستِ مشترک، ترابی را به سپاهان هم نزدیک کرد!

ترابی نه‌تنها با مالک باشگاه تراکتور مذاکرات مثبتی داشته که به‌واسطه یک دوست مشترک با مدیرعامل جدید سپاهان، او پیشنهاد همکاری با تیم اصفهانی را هم دریافت کرده است. نکته جالب‌توجه اینکه مهدی آذربایجانی، مدیرعامل سپاهان پیشتر مهدی ترابی را بازیکن ایرانی موردعلاقه خود معرفی کرده بود و گفته می‌شود از طریق دوستِ مشترک طرفین، مذاکراتی هم انجام شده و مهدی ترابی به حضور در تیم سپاهان هم نزدیک شده است که پیوستن او به جمع طلایی‌پوشان می‌تواند یکی از جنجالی‌ترین نقل‌وانتقالات فصول اخیر فوتبال ایران را رقم بزند!

در انتظار اعلام تصمیم نهایی ستاره شماره ۹

مهدی ترابی هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته و هر چند هواداران پرسپولیس کورسوی امیدی به تمدید قرارداد ستاره شماره ۹ تیم‌شان دارند اما خبرهای غیررسمی حکایت از پایان همکاری ترابی و پرسپولیس دارد. در این میان، هنوز او تصمیم نهایی‌اش برای فصل آینده را نگرفته و باید دید با توجه به مذاکرات انجام شده با تیم‌های تراکتور تبریز و سپاهان اصفهان، تصمیم نهایی مهدی ترابی چه خواهد بود و او که در آستانه خلق یکی نقل‌وانتقال جنجالی است، فصل آینده پیراهن کدام تیم را به تن می‌کند.

۲۵۸ ۲۵۸

نظر شما