شناسهٔ خبر: 67339706 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

فال حافظ متولدین هر ماه - دوشنبه ۴ تیر ۱۴۰۳

صاحب‌خبر -

فروردین

اخبار نگران‌کننده‌ای که به گوشتان می‌رسد، ذهنتان را در مورد آینده شغلی خود آشفته کرده است. اعتمادتان به مسیر فعلی سلب شده و در مورد ادامه راه دچار تردید شده‌اید. شاید زمزمه‌های تغییر شغل و یا حتی ورود به حوزه‌ای کاملاً جدید در گوشتان نجوا می‌شود. درست در همین حین، پیشنهادی وسوسه‌انگیز به شما ارائه می‌شود. این پیشنهاد فرصتی نو به نظر می‌رسد، اما عجله در تصمیم‌گیری می‌تواند پشیمانی به بار آورد. دست کم چند روزی به خود فرصت دهید تا جوانب مختلف را به دقت بررسی نمایید. هنوز زمان مناسبی برای مطرح کردن خواسته‌ها و ایده‌هایتان با دیگران نیست. شکیبایی پیشه کنید و منتظر فرصتی مناسب برای بیان ایده‌هایتان باشید. در زمینه حل یک مشکل خانوادگی، یاری یک متخصص راهگشا خواهد بود. اعتماد به تخصص و تجربه افراد کاردان، گره از مشکلات پیچیده خواهد گشود. به یاد داشته باشید که یاری رساندن به دوست، نوعی سرمایه‌گذاری برای آینده است. کمک به دیگران نه تنها فضیلتی اخلاقی است، بلکه در بلندمدت منافع متقابلی را به ارمغان خواهد آورد.

اردیبهشت

امروز در زمینه انجام امور مربوط به مسائل مالی با چالش‌هایی روبرو خواهید شد. پیچیدگی و طاقت‌فرسایی این امور ممکن است شما را به تسلیم و رها کردن کار در نیمه راه سوق دهد. اما تسلیم نشوید! امروز فرصتی برای ابراز وجود و جسارت در تفاوت است. از پوشیدن لباس‌های رنگارنگ و متفاوت نترسید و کاری را که دوست دارید انجام دهید. شاید در ابتدا ترس از قضاوت دیگران شما را از این کار باز دارد، اما به یاد داشته باشید که شجاعت در متفاوت بودن، کلید رهایی از قید و بندهای ذهنی و کشف زیبایی‌های منحصر به فرد است. در رابطه با شخصی که بسیار دوستش دارید، با چالش اختلاف نظر در مورد یک موضوع مهم روبرو هستید. جنگ و جدل و تلاش برای تحمیل نظر خود، نه تنها سودی ندارد، بلکه اختلافات را عمیق‌تر خواهد کرد. به جای تعصب و لجاجت، سعی کنید مسئله را از دیدگاه او نیز ببینید. با صبر و حوصله به حرف‌های او گوش فرا دهید و تلاش کنید تا درک متقابل و همدلی بین خودتان ایجاد کنید. از افرادی که با لحن تند و شوخی‌های نامناسب شما را آزار می‌دهند، دوری کنید. معاشرت با چنین افرادی، سمی برای روح و روان شماست و آرامش شما را مختل می‌کند.

خرداد

شاید در ابتدا تصور کنید که بودن در کنار دوستان می‌تواند حال شما را بهتر کند، اما متوجه خواهید که اینگونه نیست. بی‌قراری شما در جمع دوستان، حاکی از آن است که ریشه مشکل در جای دیگری است. به جای اتکا به دیگران برای حل مشکلتان، فعالیت‌های مثبتی را در برنامه‌ی امروز خود بگنجانید که شور و هیجان را به شما هدیه می‌کنند. وقت آن رسیده که سوءتفاهمات بین خود و یکی از دوستانتان را حل کنید. ادامه‌ی این وضعیت و رها کردن آن به حال خود، فقط کدورت و کینه را در دل‌ها انباشته خواهد کرد. با صداقت و فروتنی به گفتگوی رو در رو با دوستتان بپردازید و برای حل مشکل تلاش مشترک کنید. در بین آشنایان خود فردی نیازمند یاری است. جویای احوال او باشید و در حد توانتان به او کمک کنید. این عمل نیکو نه‌تنها ثواب اخروی به همراه دارد، بلکه درهای خوشبختی و موفقیت را نیز به روی شما خواهد گشود. در رابطه با نیت و خواسته تان به یاد داشته باشید که اهداف و آرزوهایتان با تلاش و پشتکار به ثمر خواهند نشست. صبوری پیشه کنید و ایمان داشته باشید که نیت خیر شما به نتیجه خواهد رسید.

تیر

قدر عشق بی‌منت و همیشگی کسی را که دوستتان دارد بدانید. این عشق واقعی، گوهری ارزشمند است که باید قدر آن را بدانید و از آن محافظت کنید. حواستان به عزیزانتان باشد. در این روزها، تا حد امکان آن‌ها را از اتفاقات ناخوشایند و نامناسب دور نگه دارید. امنیت و آرامش آن‌ها، برای شما از هر چیز دیگری مهم‌تر است. موضوعی احساسی به شدت نگرانتان کرده است. نگران نباشید، این طوفانی است که می‌گذرد. با اعتماد به نفس و شجاعت با این چالش روبرو شوید و به دنبال راه‌حلی برای حل مشکل باشید. بی‌منظور حرفی زده‌اید که برازنده شما نبوده. از اشتباه خود درس بگیرید و در آینده مراقب رفتارتان باشید. تا دیر نشده دست به کار شوید و برای عملی کردن نیتی که در سر دارید کاری ترتیب دهید. شاید لازم باشد از خواب و خوراکتان بزنید، اما این کار در نهایت نتایج بسیار خوبی برایتان به همراه خواهد داشت. شجاعت شما در عبور از مرزهای ترستان ستودنی است. به این روند ادامه دهید و از چالش‌های پیش رو نهراسید. با قدرت و اراده‌ای قوی، می‌توانید به قله‌های موفقیت دست یابید.

مرداد

امروز در مواجهه با مشکلات و چالش‌ها، احساسات خود را کنترل کنید. غرق شدن در احساسات منفی، شما را در باتلاقی از ناامیدی و اضطراب گرفتار می‌کند. نگرانی‌های بی‌مورد و منفی راجع به کاری که در حال انجام آن هستید، کنار بگذارید. شما برای انجام این کار تلاش بسیاری کرده‌اید و به زودی نتیجه‌ی زحمات خود را خواهید دید. امروز با حوصله و دقت به انجام کارها بپردازید و از کمال‌طلبی و وسواس بیش از حد خودداری کنید. گاهی اوقات تمرکز بیش از حد بر جزئیات، پیشرفت را کند می‌کند و باعث ایجاد استرس و اضطراب در شما می‌شود. برخی افراد بدون داشتن اطلاعات کافی در مورد مسائل مختلف، اظهار نظر می‌کنند. به حرف‌های این افراد توجه نکنید و اجازه ندهید که نظرات آن‌ها شما را از مسیرتان منحرف کند. در انجام برخی کارها نیاز به کمک و یاری دیگران دارید. اعتماد به فردی کاردان و باتجربه می‌تواند مشکلات شما را حل کند و به تسریع روند کارها کمک کند. شاید به دلیل مشغله‌های کاری، نتوانید وقت کافی را به عشق و همسرتان اختصاص دهید. این موضوع طبیعی است، اما سعی کنید فردا برای ابراز محبت و توجه به او وقت بگذارید.

شهریور

امروز روزی سرشار از انرژی مثبت و شادابی برای شماست. این انرژی را در وجودتان احساس کنید و اجازه دهید که بر کل زندگی شما تأثیر بگذارد. با اعتماد به نفس و نگرشی مثبت به دنیای اطرافتان نگاه کنید. گذشته‌ی خود را رها کنید. هر چیزی که در گذشته شما را آزرده خاطر کرده است، در پرونده‌ای کهنه قرار دهید و آن را ببندید. به آینده‌ای روشن و پر از امید فکر کنید. شاید مجبور باشید برنامه‌ی سفرتان را به تعویق بیندازید. این موضوع ممکن است ناخوشایند باشد، اما صبور باشید. به زودی فرصتی برای انجام این سفر خواهید داشت. برای تحقق آرزوهایتان منتظر معجزه نباشید. با تلاش و پشتکار، می‌توانید به آنچه که می‌خواهید دست پیدا کنید. شکرگزار نعمت‌هایی باشید که در زندگی‌تان دارید و به جای مقایسه‌ی خود با دیگران، روی نقاط قوت و دستاوردهای خودتان تمرکز کنید. در زمینه‌ی مسائل عاطفی، توقعات خود را کنترل کنید. هیچ کس بی‌عیب و نقص نیست و در هر رابطه‌ای چالش‌هایی وجود دارد. ممکن است ناچار به فروش چیزی باشید. نگران نباشید. فرصت‌های دیگری برای جبران این ضرر در آینده وجود خواهد داشت.

مهر

امروز راضی کردن همه افراد و جلب نظر همگان، امری غیرممکن است. در مورد نیت خود، به ندای قلبتان گوش فرا دهید و در انجام تصمیم خود قاطع باشید. تصمیم نهایی را با در نظر گرفتن خواسته‌های خود و بدون توجه به نظرات منفی دیگران اتخاذ کنید. ایده‌ای برای سرمایه‌گذاری به ذهنتان خطور کرده است. هنوز خام و ناپخته است و به پردازش بیشتری نیاز دارد. با هوشیاری و دقت می‌توانید از این ایده برای بهبود وضعیتتان استفاده کنید. در رابطه عاطفی‌تان، حرف‌های تکراری شما را خسته کرده‌اند. کمی سکوت و فاصله می‌تواند مفید باشد. نیازی نیست در این سکوت حرفی زده شود یا شنیده شود. گاهی اوقات تنهایی می‌تواند فرصتی برای بازنگری و درک بهتر یکدیگر باشد. احتمالاً در خانه و بین اعضای خانواده درگیری‌هایی پیش خواهد آمد. همه عصبی هستند و منتظر بهانه‌ای برای دعوا راه انداختن هستند. نگران نباشید. تا پایان روز اوضاع دوباره روبراه خواهد شد. در مورد نیتی که در ذهن دارید، بهتر است دست از لجبازی و یکدندگی بردارید تا به نتیجه دلخواهتان برسید. گذشته را رها کنید.

آبان

امروز تمایلی به تبعیت از دیگران در انجام کارها ندارید و ترجیح می‌دهید روزتان را به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنید که تا حد امکان تنها باشید و با دیگران ارتباطی نداشته باشید. امروز از شرکت در نشست‌ها و جلسات غیرضروری خودداری کنید. حضور در جمع‌های متعدد شما را خسته می‌کند و انرژی‌تان را می‌گیرد. با خودتان مهربان‌تر باشید و به هر دعوتی پاسخ مثبت ندهید. زمان خود را صرف کارهایی کنید که برایتان لذت‌بخش و مفید هستند. احتمالاً امروز اگر عشقتان در کنار شما نباشد، احساس تنهایی شدیدی خواهید کرد و حتی ممکن است از زندگی کردن سیر شوید!!. فاصله‌ها را با استفاده از تکنولوژی کم کنید. یک تماس تصویری با محبوبتان می‌تواند حال شما را بهتر کند. امروز برخلاف عادت همیشگی‌تان که ترجیح می‌دهید به آرامی و پیوسته مسیرتان را طی کنید، ممکن است لازم باشد چند بار از میانبرها استفاده کنید. فرصت‌هایی به طور غیرمنتظره و ناگهانی در مسیرتان قرار می‌گیرند. به شانس خود اعتماد کنید و ببینید که شما را به کجا خواهد برد. کمی ریسک‌پذیری و ماجراجویی ضرری ندارد.

آذر

امروز، دریچه‌ای نو به سوی فرصت‌های جدید در مسیر شغلی شما گشوده می‌شود. ملاقات‌هایی کاری در انتظار شماست که می‌تواند نقطه‌ی عطفی در زندگی حرفه‌ایتان باشد. با ذهنی باز و قلبی پذیرا، به استقبال این فرصت‌ها بروید. اطلاعات و ایده‌های جدیدی که در این دیدارها به دست می‌آورید، می‌تواند مسیر رسیدن شما به اهدافتان را هموارتر کند. اما مراقب حاشیه‌روی باشید. تمرکز خود را حفظ کنید و از غرق شدن در بحث‌های غیرمرتبط دوری کنید. هدف اصلی این دیدارها، ارتقای شغلی شماست و هرگز آن را از یاد نبرید. افراد منفی زندگی خود را رها کنید. آنها فقط شما را از رسیدن به آرزوهایتان باز می‌دارند. به جای هدر دادن وقت و انرژی خودتان با آنها، به دنبال افراد مثبت و سازنده باشید. هیچ چیز به اندازه ی مهربانی و محبت در خاطره ها ماندگار نمی ماند، پس امروز سخاوتمندانه عشق خود را نثار کنید. لبخند بزنید، شاد باشید و این روز زیبا را به دیگران نیز هدیه دهید. مراقب روابط عاطفی خود باشید. غفلت از عشق و محبت می تواند فرصتی برای سوء استفاده ی افراد مغرض ایجاد کند. قدر یار و همراه خود را بدانید.

دی

امروز ممکن است در مورد اعتمادتان به اطرافیانتان، به خصوص نزدیکانتان، دچار تردید شوید. این حس تا اواخر هفته نیز با شما همراه خواهد بود. اگرچه بازنگری در روابط و زیر سوال بردن آنها گاهی اوقات ضروری است، اما مراقب باشید که این موضوع به بی اعتمادی مطلق و قربانی کردن روابطتان منجر نشود. در زمینه ی مسائل مالی، خبر چندان جالبی در انتظار شما نیست. پولی که منتظر دریافت آن بودید امروز به دستتان نخواهد رسید و در نتیجه اگر قصد خریدی را دارید، فعلا باید آن را به تعویق بیندازید. همچنین در این روز ملاقاتی خواهید داشت که باید در آن بسیار محتاط باشید و با درایت و درستی عمل کنید تا موقعیتی که برایتان به وجود آمده را از دست ندهید. امروز مراقب باشید که بیش از حد توانتان به خود فشار نیاورید. حفظ این انگیزه و شور و اشتیاق برای روزهای آتی نیز ضروری است. به توانایی های خود ایمان داشته باشید و با امیدواری به آینده قدم بردارید. از افراد مدعی و بی مایه که فقط وعده های پوچ می دهند دوری کنید و به دنبال یارانی قابل اعتماد و حامی باشید. این افراد را شما بهتر از هرکسی می شناسید!!

بهمن

امروز مراقب مسائل مالی و شغلی خود باشید. اجازه ندهید که احساساتتان بر عقلتان غلبه کند و قبل از بررسی دقیق شرایط، دست به شکایت و گلایه بزنید. در اتفاقی که امروز رخ خواهد داد، فقط و فقط خودتان مقصر هستید. پس مسئولیت اشتباهاتتان را بر عهده بگیرید و به جای سرزنش دیگران، به دنبال راه حلی برای جبران آن باشید. در خصوص تصمیم مهمی که باید بگیرید، دچار تردید هستید. برای رسیدن به جمع بندی درست، تحقیقات بیشتری انجام دهید و از نظرات افراد مورد اعتمادتان، خصوصاً کسانی که در این رابطه باتجربه هستند، بهره ببرید. همیشه به نیمه ی پر لیوان نگاه کنید و با مثبت اندیشی، بر مشکلات غلبه کنید. لبخند بر لب داشته باشید و شادی را به خودتان و اطرافیانتان هدیه دهید. اگر در این روز مورد انتقاد عزیزان و دوستان قرار گرفتید، خونسردی خود را حفظ کنید. شاید به دلیل حساسیت های این روز، انتقادها را به دل بگیرید، اما به یاد داشته باشید که آنها دلسوز شما هستند و فقط خیر و صلاحتان را می خواهند. در ضمن، این هفته فرصتی برایتان پیش می آید که با فردی غیرمنتظره ارتباطی عمیق و صمیمی برقرار کنید.

اسفند

امروز به جای اینکه در تاریکیِ افکارتان غرق شوید و به تنهایی به دنبال راه حل بگردید، علامت سوال هایتان را با دیگران به اشتراک بگذارید. شاید در نگاه اول اینطور به نظر برسد که هیچ کس به اندازه شما درک درستی از مشکلات دنیا ندارد، اما این تفکر اشتباه است. با دیگران صحبت کنید و از نظرات و دیدگاه های آنها بهره ببرید. شاید در حال حاضر با موانع و چالش هایی روبرو شده اید که پیش بینی آنها را نکرده بودید. اما به یاد داشته باشید که شما از آن دسته افرادی نیستید که به راحتی تسلیم شوند و میدان را خالی کنند. فاصله ی بین دنیای فعلی شما و دنیای رویاهایتان هر روز بیشتر و بیشتر می شود و این موضوع باعث شده است که از نظر عاطفی حساس تر شوید. اما قوی باشید و بدانید که مسیری که در پیش رو دارید، هرچند دشوار و پر از پیچ و خم باشد، به تلاش و پشتکار شما می ارزد. موانع کوچک نباید شما را از حرکت باز دارند و به تردید در مورد اهدافتان بیندازند. با اراده ای قوی تر از قبل، خودتان را جمع و جور کنید، روش کاریتان را دوباره بررسی کنید و در صورت نیاز تغییراتی در برنامه هایتان ایجاد کنید. صداقت شما در رفتار با دیگران، باعث شده است که دوستان زیادی داشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما