شناسهٔ خبر: 67332105 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان:

بسیج از ظرفیت‌های اثرگذار و ارزشمند کشور در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

زاهدان - ایرنا - فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: بسیج از ظرفیت‌های اثرگذار و ارزشمند کشور در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است، که با داشتن یک ساختار وسیع و گسترده در جغرافیای ایران اسلامی می‌تواند نقش محوری خود را به خوبی ایفا کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی روز یکشنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سراوان اظهار کرد: ایران، پیش از انقلاب اسلامی با وجود ظرفیت‌های بسیاری که داشت تبدیل به یک مستعمره صرف برای نظام سلطه شده بود.
وی افزود: پیش از انقلاب در تمامی حوزه‌ها از جمله آموزش، بهداشت و معیشت در انتهای جدول کشورها بودیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ملت قهرمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکاء به قدرت لایزال الهی، رهبری‌های حکیمانه امامان انقلاب اسلامی، همراهی مردمان شریف ایران و تلاش و مجاهدت مسوولان خدمتگذار توانستند با وجود فتنه‌های متعدد، پیوسته و گوناگون دشمن در سطوح و ابعاد مختلف پیشرفت‌های چشمگیری را رقم بزنند و ما در حوزه‌های بهداشت، آموزش، راه، علمی، دفاعی و زیرساخت پیشرفت‌های خوبی به دست آوردیم و با وجود موانع دشمنان توانستیم دستاوردهای قابل قبولی را رقم بزنیم.
وی تاکید کرد: کشور ایران توانسته با اتکا به داشته‌ها و نبوغ جوانان خود به قدرت منطقه‌ای تبدیل شود که امروز هیچ کشوری قدرت رویارویی با ما را ندارد.
سردار شفایی ادامه داد: هدف ما حرکت در راستای خلاف راهبرد دشمن است؛ اگر دشمن به دنبال القای ناامیدی و پایین آوردن مشارکت در انتخابات است ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری را رقم بزنیم که مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می‌تواند در انسجام، وحدت و پیشرفت ملی، توسعه، صلابت و اقتدار کشور و همچنین در تسریع حل مشکلات مردم نقشی محوری داشته باشد.
وی بیان کرد: نکته‌ای که می‌بایست همواره مورد تاکید قرار گیرد مراقبت فرماندهان و پرهیز جدی از ورود به مصادیق است و ما باید بر مشارکت حداکثری و بیان شاخص‌های فرد اصلح مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اقدام کنیم.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: بسیج در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باید تمام توان خود را به میدان بیاورد و با ظرفیت برنامه‌های بصیرتی و از طریق روشنگری درست این مساله مهم را تحقق بورزد.
وی افزود: یکی از مباحث مهم و قابل توجهی که باید با بهره‌مندی از همه ظرفیت‌ها و با مجاهدت پیوسته برای آن تلاش کنیم؛ اهتمام جدی به امنیت پایدار و مردمی در منطقه برای خنثی سازی راهبرد ناامن سازی دشمن است که ما باید با هم افزایی و بهره‌برداری از ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم تا فضای آرام و مطمئنی که امروز در جای جای جغرافیای ایران و استان ما وجود دارد حفظ شده تا در یک فضای سرشار از آرامش مردمان عزیز ما به امورات روزمره خود برسند.
سردار شفائی خاطرنشان کرد: امروز وظیفه بسیج مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تا دشمن برای چندمین بار سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

نظر شما