شناسهٔ خبر: 67328214 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان:

وظیفه امروز بسیج تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است

فرمانده سپاه سلمان گفت: امروز وظیفه بسیج مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تا دشمن برای چندمین بار سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

صاحب‌خبر -

سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان صبح امروز در جمع فرماندهان پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان سراوان اظهار داشت: پیش از انقلاب اسلامی ایران باوجود ظرفیت های بسیاری که داشت تبدیل به یک مستعمره صرف برای نظام سلطه شده بود.

وی افزود: ما پیش از انقلاب در تمامی حوزه ها از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و ... در انتهای جدول کشورها بودیم.

شفائی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکاء به قدرت لایزال الهی، رهبری های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، همراهی مردمان شریف ایران و تلاش و مجاهدت مسئولان خدمتگذار توانستند علی رغم فتنه های متعدد، پیوسته و گوناگون دشمن در سطوح و ابعاد مختلف پیشرفت های چشمگیری را رقم بزنند؛ ما در حوزه های بهداشت، آموزش، راه، علمی، دفاعی، زیرساخت و ... پیشرفت های خوبی به دست آوردیم و با وجود موانع دشمنان توانستیم دستاوردهای قابل قبولی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: کشور ایران توانسته با اتکا به داشته ها و نبوغ جوانان خود به قدرتی منطقه ای تبدیل شود که امروز هیچ کشوری قدرت رویارویی با ما را ندارد.

شفایی در ادامه گفت: هدف ما حرکت در راستای خلاف راهبرد دشمن است؛ اگر دشمن به دنبال القای ناامیدی و پایین آوردن مشارکت در انتخابات است ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری را رقم بزنیم. مشارکت حداکثری مردم در انتخابات می تواند در انسجام، وحدت و پیشرفت ملی، توسعه، صلابت و اقتدار کشور و همچنین در تسریع حل مشکلات مردم نقشی محوری داشته باشد.

وی افزود: نکته ای که می بایست همواره مورد تاکید قرار گیرد مراقبت فرماندهان و پرهیز جدی از ورود به مصادیق است؛ ما باید بر مشارکت حداکثری و بیان شاخص های فرد اصلح مورد تاکید مقام معظم رهبری اقدام نماییم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: بسیج در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باید تمام توان خود را به میدان بیاورد و با ظرفیت برنامه های بصیرتی و از طریق روشنگری درست این مسئله مهم را تحقق بورزد. امروز وظیفه بسیج مشارکت حداکثری در انتخابات است تا دشمن سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

وی افزود: یکی از مباحث مهم و قابل توجهی که شما باید با بهره مندی از همه ظرفیت ها و با مجاهدت پیوسته برای آن تلاش کنید؛ اهتمام جدی به امنیت پایدار و مردمی در منطقه برای خنثی سازی راهبرد ناامن سازی دشمن می باشد؛ ما باید با هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت های موجود تلاش کنیم تا فضای آرام و مطمئنی که امروز در جای جای جغرافیای ایران و استان ما وجود دارد حفظ شده تا در یک فضای سرشار از آرامش مردمان عزیز ما به امورات روزمره خود برسند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج از ظرفیت های اثرگذار و ارزشمند کشور است که با داشتن یک ساختار وسیع و گسترده در جغرافیای ایران اسلامی می تواند نقش محوری خود را به خوبی ایفا کند.

نظر شما