شناسهٔ خبر: 67329421 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه سلمان مطرح کرد؛

تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات از وظایف بسیج

زاهدان_ فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: وظیفه امروز بسیج تحقق مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی صبح امروز یک‌شنبه در جمع فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان سراوان، افزود: امروز وظیفه بسیج، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات است تا دشمن برای چندمین بار سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

وی ادامه داد: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران، باوجود ظرفیت‌های بسیاری که داشت، تبدیل به یک مستعمره صرف، برای نظام سلطه شده بود.

وی اضافه کرد: براساس آمار و اطلاعات موجود، ما پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، در تمامی حوزه‌ها از جمله آموزش، بهداشت، معیشت و غیره، در انتهای جدول کشورها بودیم.

شفائی تصریح کرد: ملت قهرمان ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی با اتکا به قدرت لایزال الهی، رهبری‌های حکیمانه امامین انقلاب اسلامی، همراهی مردمان شریف ایران و تلاش و مجاهدت مسؤولان خدمتگذار، توانستند علیرغم فتنه‌های متعدد، پیوسته و گوناگون دشمن در سطوح و ابعاد مختلف پیشرفت‌های چشمگیری را رقم بزنند، ما در حوزه‌های بهداشت، آموزش، راه، علمی، دفاعی، زیرساخت و غیره پیشرفت‌های خوبی به دست آوردیم و با وجود موانع دشمنان توانستیم دستاوردهای قابل قبولی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: کشور ایران توانسته با اتکا به داشته‌ها و نبوغ جوانان خود به قدرتی منطقه‌ای تبدیل شود که امروز هیچ کشوری قدرت رویارویی با ما را ندارد.

شفائی در ادامه گفت: هدف ما حرکت در راستای خلاف راهبرد دشمن است، اگر دشمن به دنبال القای ناامیدی و پایین آوردن مشارکت در انتخابات است ما باید تمام تلاش خود را بکنیم تا انتخاباتی پر شور و با مشارکت حداکثری را رقم بزنیم.

وی تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، می‌تواند در انسجام، وحدت و پیشرفت ملی، توسعه، صلابت و اقتدار کشور و همچنین در تسریع حل مشکلات مردم نقشی محوری داشته باشد.

وی افزود: نکته‌ای که باید همواره مورد تاکید قرار گیرد، مراقبت فرماندهان و پرهیز جدی از ورود به مصادیق است، ما باید بر مشارکت حداکثری و بیان شاخص‌های فرد اصلح مورد تاکید مقام معظم رهبری اقدام کنیم.

فرمانده سپاه سلمان، تاکید کرد: بسیج در راستای تحقق مشارکت حداکثری در انتخابات باید تمام توان خود را به میدان بیاورد و با ظرفیت برنامه‌های بصیرتی و از طریق روشنگری درست این مسئله مهم را تحقق بورزد.

وی ادامه داد: امروز وظیفه بسیج، مشارکت حداکثری در انتخابات است تا دشمن سر تعظیم در برابر ملت ایران فرود آورد.

شفائی افزود: یکی از مباحث مهم و قابل توجهی که شما باید با بهره مندی از همه ظرفیت‌ها و با مجاهدت پیوسته برای آن تلاش کنید، اهتمام جدی به امنیت پایدار و مردمی در منطقه برای خنثی سازی راهبرد ناامن سازی دشمن است،

وی بیان کرد: ما باید با هم افزایی و بهره برداری از ظرفیت‌های موجود تلاش کنیم تا فضای آرام و مطمئنی که امروز در جای جای جغرافیای ایران و استان ما وجود دارد حفظ شده تا در یک فضای سرشار از آرامش مردمان عزیز ما به امورات روزمره خود برسند.

شفائی در پایان خاطرنشان کرد: بسیج از ظرفیت‌های اثرگذار و ارزشمند کشور است که با داشتن یک ساختار وسیع و گسترده در جغرافیای ایران اسلامی می‌تواند نقش محوری خود را به خوبی ایفا کند.

نظر شما