شناسهٔ خبر: 68349357 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

فرماندار سرپل‌ذهاب خبر داد

تخصیص ۵۵۰ میلیارد برای زیرساخت‌های سرپل‌ذهاب

فرماندار سرپل‌ذهاب گفت: ۵۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های زیرساخت‌های عمرانی، فرهنگی و خدماتی هزینه شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، صدراله بابلی _شنبه سوم شهریور_ ضمن تسلیت ایام اربعین حسینی و نیز تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، اظهار کرد: در حقیقت ایمان، اخلاص، ولایت‌مداری و عشق به کشور مایع حرکت و تلاش شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی بود.

وی افزود: شهدای دولت با تمام وجود کشور را دوست داشته و به داشته‌های کشور و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باور و اعتقاد داشتند؛ آن‌ها مردم را ولی‌نعمت خود می‌دانستند، همان‌طور که در سخن شهید رجایی مبنی بر «با مردم، برای مردم و در کنار مردم» کاملاً مشهود است. در واقع منظومه فکری آن‌ها با مردم و ارزش‌های نظام جمهوری اسلامی ایران پیوند ناگسستنی داشت.

فرماندار سرپل‌ذهاب اضافه کرد: در حقیقت مدل خدمتی شهیدان رجایی، باهنر و رئیسی عشق به عدالت و ارزش‌ها بود؛ همان‌طور که مقام معظم رهبری شهیدان رجایی و باهنر را اسوه‌های بزرگ تقوا، اخلاص و ایمان دانسته‌اند. در نتیجه همه ما باید مدل مدیریتی این شهیدان را الگوی خود قرار داده و متناسب با این الگو حرکت کنیم.

وی با اشاره به اقدامات انجام شده در سال گذشته به مناسبت هفته دولت، تصریح کرد: در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای ۴۲ کیلومتر از راه‌های روستایی، فرعی را آسفالت شده و بیش از ۶۲ میلیارد تومان نیز در حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای اعتبار جذب شده است. شهرستان ما بعد از شهر کرمانشاه در رتبه دوم جذب اعتبار عمرانی با جذب ۱۵ میلیارد تومان قرار دارد.

بابلی خاطرنشان کرد: در طرح هادی با آسفالت ۷۰ هزار مترمربع با هزینه‌ای در حدود ۱۶ میلیارد تحول بزرگی به وجود آورده‌ایم. سال گذشته در حوزه آبرسانی در حدود ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده و چند مجتمع آبرسانی در حال انجام است. هزینه حوزه گازرسانی برای دشت ذهاب و پشت تنگه ذهاب در حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است.

وی اضافه کرد: همچنین برای ایجاد چندین دکل مخابراتی ۱۵ میلیارد تومان، در برق‌رسانی ۴ میلیارد تومان و برای سنگ‌فرش و جداول در روستاها ۱۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار سرپل ذهاب در پایان تصریح کرد: از هفته دولت در سال گذشته تا امسال در حدود ۵۵۰ میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی، زیرساختی، فرهنگی خدماتی هزینه شده است.

نظر شما