شناسهٔ خبر: 67329576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴| مرحله گروهی؛

یک جدال حساس و یک دیدار تشریفاتی در آخرین شب گروه B

شب یازدهم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو 2024 فردا با برگزاری سه دیدار دنبال خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، یازدهمین شب از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا _دوشنبه چهارم تیر_ با برگزاری دو بازی انجام خواهد شد. در شب یازدهم کرواسی و ایتالیا در گروه B و از ساعت ۲۲:۳۰ مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. آلبانی و اسپانیا نیز از همین گروه و در دیدار همزمان برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

کرواسی _ ایتالیا؛ دالیچ و آخرین امیدها

در اولین دیدار از شب یازدهم دو تیم کرواسی و ایتالیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه ردبول آرنا و با قضاوت دنی ماکیله مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. شاگردان دالیچ در دو دیدار گذشته خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند.

کرواسی مقابل آلبانی نیز به تساوی دو بر دو رضایت داد تا در حال حاضر با کسب یک امتیاز و تفاضل منفی سه در جایگاه چهارم گروه B حضور داشته باشد. ایتالیا نیز در دو بازی گذشته خود در این گروه مقابل اسپانیا با نتیجه یک بر صفر شکست خورد و برابر آلبانی نیز به پیروزی دو بر یک دست پیدا کرد.

شاگردان اسپالتی در حال حاضر با کسب سه امتیاز از مجموع دو بازی و تفاضل صفر در جایگاه دوم گروه B قرار دارند و به نوعی در این جدال برای قطعی کردن صعود خود پا به میدان خواهند گذاشت. در چهار دیدار گذشته کرواسی و ایتالیا سه بازی با تساوی یک بر یک و یک مسابقه نیز با پیروزی دو بر یک کرواسی به پایان رسیده است.

آخرین شب گروه B

آلبانی _ اسپانیا؛ بازی تشریفاتی برای فوئنته

در دومین دیدار از شب یازدهم دو تیم آلبانی و اسپانیا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دوسلدورف آرنا و با قضاوت گلن نایبرگ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان دبیازی در دو مسابقه گذشته خود در مرحله گروهی مقابل کرواسی به تساوی دو بر دو دست پیدا کردند و برابر ایتالیا نیز با نتیجه دو بر یک شکست خوردند. آلبانی در حال حاضر با کسب یک امتیاز و تفاضل منفی یک در جایگاه سوم جدول گروه B حضور دارد.

شاگردان فوئنته نیز در دو دیدار گذشته خود در مرحله گروهی برابر کرواسی به پیروزی سه بر صفر دست پیدا کردند و ایتالیا را با نتیجه یک بر صفر از پیش‌رو برداشتند. اسپانیا در حال حاضر با کسب شش امتیاز از مجموع دو بازی صعود خود به مرحله یک‌هشتم نهایی را قطعی کرده است.

در سه دیدار گذشته دو تیم شاگردان فوئنته با زدن هفت گل و دریافت یک گل همواره تیم پیروز میدان بوده‌اند و در واقع به نظر می‌رسد فردا شب اسپانیا کار دشواری برای از پیش‌رو برداشتن رقیب خود نداشته باشد.

آخرین شب گروه B

نظر شما