شناسهٔ خبر: 67318647 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

تا شروع مرحله حذفی: ستاره اسپانیا تحت مراقبت ویژه!

کادر پزشکی تیم ملی اسپانیا قصد دارد رودری، ستاره خط هافبک این تیم را تا آغاز مراحل حذفی تحت مراقبت‌های ویژه قرار دهد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی اسپانیا روز دوشنبه با بازی مقابل آلبانی کارش را در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ به پایان می‌رساند. تیم لوئیس دلا فوئنته پس از پیروزی در دو بازی ابتدایی خود، به مرحله حذفی صعود کرده است و به همین دلیل، انتظار می‌رود تغییرات زیادی در ترکیب آنها نسبت به دیدار برابر ایتالیا در پنجشنبه‌شب ایجاد شود.

یکی از بازیکنانی که قطعا مقابل آلبانی حضور نخواهد داشت، رودری هرناندز است. هافبک منچستر سیتی پس از دریافت کارت زرد در دو بازی مقابل کرواسی و ایتالیا از حضور در بازی آخر محروم شده است و با توجه به برنامه بازی‌ها، این خبر خوبی برای اوست، چرا که در هفته‌های گذشته از مصدومیت رنج برده است.

2046640

رودری از ابتدای فصل ۲۴-۲۰۲۳ تاکنون ۵۲۰۱ دقیقه بازی کرده است و اسپانیا نگران خسته شدن او در مراحل حذفی است. او همچنین با مشکل جزئی‌ای در ساق پا روبرو است، بنابراین ایده این است که تا بازی یک‌هشتم نهایی او تحت مراقبت‌های ویژه قرار بگیرد. همان‌طور که توسط رلوو گزارش شده است، این مراقبت‌ها احتمالاً شامل کاهش جلسات و شدت تمرینات او می‌شود.

اعضای تیم ملی اسپانیا متوجه شده‌اند که رودری در دو بازی ابتدایی در بهترین فرم خود نبوده است، بنابراین آماده‌اند تا هر کاری که ممکن است انجام دهند تا او برای شروع مراحل حذفی در آمادگی کامل باشد.

نظر شما