شناسهٔ خبر: 67346171 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴| مرحله گروهی؛

جشن صعود در گروه‌های C و D

دوازدهمین روز از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، روز دوازدهم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا _سه‌شنبه پنجم تیر_ با انجام چهار بازی برگزار خواهد شد. هلند - اتریش و فرانسه - لهستان در گروه D در ساعت همزمان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. انگلیس - اسلوونی و دانمارک - لهستان نیز از گروه C در بازی هم‌زمان مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

هلند - اتریش؛ جشن صعود برای لاله‌های نارنجی؟

این دو تیم فردا از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه المپیک برلین به مصاف یکدیگر خواهند رفت. شاگردان کومان در دو دیدار گذشته خود در مرحله گروهی برابر فرانسه به تساوی بدون گل دست پیدا کردند و لهستان را با نتیجه دو بر یک از پیش‌رو برداشتند تا در حال حاضر با کسب چهار امتیاز و تفاضل یک در جایگاه نخست جدل گروه D حضور داشته باشند.

شاگردان رانگنیک نیز در دو مسابقه گذشته خود در مرحله گروهی موفق شدند لهستان را با نتیجه سه بر یک از پیش‌رو بردارند و مقابل فرانسه نیز با نتیجه یک بر صفر بازی را واگذار کردند. اتریش در حال حاضر با کسب سه امتیاز از مجموع دو بازی جایگاه سوم جدول گروه D را به خود اختصاص داده است.

نکته جالب توجه در خصوص دو بازی گذشته دو تیم این است که در هر دو مسابقه هلند با نتیجه دو بر صفر اتریش را مغلوب خود کرده است و اگر این نتیجه فردا نیز تکرار شود، می‌تواند آمار جالبی را در تاریخچه تقابل‌های دو تیم به ثبت برساند.

جشن صعود در گروه‌های C و D

فرانسه _ لهستان؛ کورسوی امید برای یاران لوا

در دیگر دیدار گروه D دو تیم فرانسه و لهستان در بازی همزمان از ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه سیگنال ایدونا پارک برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

شاگردان دشان در دو مسابقه گذشته خود در مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ اتریش را با نتیجه یک بر صفر از پیش‌رو برداشتند و برابر هلند نیز به تساوی بدون گل رضایت دادند. خروس‌ها در حال حاضر با چهار امتیاز و تفاضل یک در جایگاه دوم جدول گروهی حضور دارند.

یاران لواندوفسکی در دو دیدار گذشته خود مقابل اتریش و هلند شکست خوردند و با وجود اینکه بیشتر اهالی فوتبال گمان می‌کردند شاگردان پروبیرز در این دوره می‌توانند در قامت یک مدعی ظاهر شوند، اما لهستان عملکردی برخلاف انتظار داشت و در حال حاضر با صفر امتیاز و تفاضل منفی سه در جایگاه چهارم جدول گروه D حضور دارد.

آخرین تقابل دو تیم به جام جهانی ۲۰۲۲ برمی‌گردد که در این مسابقه فرانسه با نتیجه سه بر یک لهستان را شکست داده است. به‌طور کلی فرانسه شانس بسیاری برای رسیدن به مرحله یک‌هشتم نهایی دارد و برای قطعی کردن این اتفاق پا به میدان مسابقه خواهد گذاشت. لهستان نیز برای زنده نگه‌داشتن اندک امید خود برای صعود به عنوان تیم سوم تلاش خواهد کرد.

جشن صعود در گروه‌های C و D

انگلیس _ اسلوونی؛ رقیب جان سخت

دو تیم فردا از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه راین انرژی برابر یکدیگر قرار خواهند گرفت. پنج مسابقه گذشته شاگردان کک و ساوت گیت با برتری قاطعانه انگلیس همراه بوده است. چراکه سه‌شیرها در پنج مسابقه قبلی خود با این تیم با زدن هشت گل و دریافت تنها سه گل موفق به کسب چهار پیروزی شده‌اند. ضمن اینکه یکی از تقابل‌های دو تیم نیز با تساوی بدون گل به پایان رسیده است.

شاگردان ساوت گیت در دو دیدار گذشته خود در مرحله گروهی مقابل صربستان به پیروزی یک بر صفر دست پیدا کرده‌اند و مقابل دانمارک نیز به تساوی یک بر یک رضایت داده‌اند. انگلیس در حال حاضر با چهار امتیاز در جایگاه اول جدول گروه C ایستاده است و به نوعی قصد دارد پس از پایان سوت این مسابقه صعود خود به یک‌هشتم نهایی را جشن بگیرد.

اسلوونی نیز در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی برابر دانمارک و صربستان به تساوی یک بر یک دست پیدا کرده و در حال حاضر با دو امتیاز و تفاضل صفر جایگاه سوم جدول گروهی را به خود اختصاص داده است. شاگردان کک تا این لحظه از جمله تیم‌های سوم برتر مرحله گروهی به‌شمار می‌روند که شانس بالایی برای حضور در یک‌هشتم نهایی دارند و باید دید برابر انگلیس چه نتیجه‌ای را رقم خواهند زد.

جشن صعود در گروه‌های C و D

دانمارک - صربستان؛ جبران به سبک صرب‌ها

در دیگر دیدار همزمان گروه C دو تیم دانمارک و صربستان از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه آلیانز آرنا مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. در سه دیدار گذشته دو تیم شاگردان یولمند موفق به زدن هشت گل شده‌اند و تنها یک مرتبه اجازه گلزنی به صربستان داده‌اند.

دانمارک در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی برابر انگلیس و اسلوونی به تساوی یک بر یک رضایت داده است و در حال حاضر با دو امتیاز و تفاضل صفر در جایگاه دوم جدول گروه C قرار دارد. شاگردان یولمند در این بازی نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دارند، چراکه این تیم در حال حاضر شانس بالایی برای صعود به مرحله یک‌هشتم نهایی دارد و با توجه به جدال دشوار اسلوونی مقابل انگلیس صعود آن‌ها چندان دور از دسترس نیست.

صربستان نیز در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی مقابل انگلیس با نتیجه یک بر صفر شکست خورده و مقابل اسلوونی نیز به تساوی یک بر یک دست پیدا کرده است. شاگردان استوویکوویچ در حال حاضر با یک امتیاز و تفاضل منفی یک در جایگاه چهارم جدول گروهی قرار دارند.

جشن صعود در گروه‌های C و D

نظر شما