شناسهٔ خبر: 67328978 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

دادستان مرکز گلستان توضیح داد؛

تشریح جزئیات فساد مالی در تیم بسکتبال گرگان

مریم شریفی

دادستان مرکز گلستان ضمن تشریح جزئیات پرونده فساد در تیم بسکتبال گرگان از صدور رای قطعی برا دو نفر کارکنان خاطی شهرداری گرگان خبر داد.

صاحب‌خبر -

محمد اسپانلو صبح یکشنبه سوم تیر در نشست خبری با اصحاب رسانه گلستان با اشاره به اقدامات قوه قضائیه در حوزه  مبارزه با مواد مخدر و حقوق عامه در سال ۴۰۲ اظهار کرد: یکی از مهمترین پرونده‌های قوه قضائیه پرونده مربوط به فساد در شهرداری و شورای شهر بود که  برای دو مورد در شهرداری و یک مورد در شورای شهر رای صادر شده و یک مورد دیگر نیز به زودی صادر می‌شود.

وی از صدور کیفر خواست با ارزش ۲۵۰ می‌ایارد تومان در خصوص پرونده مهم تخلف آرد در گلستان خبر داد و گفت: رسیدگی به پرونده تخلف در حوزه شیلات نیز در مراحل پایانی بوده و تا یک ماه دیگر تکمیل خواهد شد.

دادستان مرکز استان با بیان اینکه پرونده فساد در حوزه بسکتبال یکی از بحث‌های مهم ما در دادسرای گرگان بوده که در حال رسیدگی در مرحله دادسرا است، افزود: اختلاس، جعل و تصرف غیر مجاز از اموال عمومی که با سندسازی سوری و پرداخت‌های نقدی بدون رسید از جمله اقدامات مجرمانه صورت گرفته در حوزه بسکتبال گرگان است.

اسپانلو با تأکید اینکه ما با اینکه گرگان تیم بسکتبال داشته باشید هیچ مشکلی نداریم اما اینکه با وجود مشکلات زیادی که در حوزه شهری و عمرانی داریم قسمت اعظمی از وجوهات عمومی بدون صورت مالی در بسکتبال هزینه شود مخالفیم.

وی با توضیح اینکه این مسأله قابل قبول نیست که وجوهات عمومی با سندسازی در بخش بسکتبال هزینه شود، تصریح کرد: در اساسنامه فرهنگی و ورزشی شهرداری اشاره‌ای به تیم‌داری نشده و باید قالب درستی برای آن تعریف کنند.

دادستان مرکز استان پرونده قاچاق خودرو تویوتا  به ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان را به عنوان یکی از پرونده‌های مهم ملی نام برد و افزود: بیش از ۱۸۰ خودرو تویوتا  که به صورت غیر مجاز وارد کشور و پلاک‌گذاری شده است را کشف کرده و  تا امروز ۵۰ خودرو توقیف و یازده متهم در این خصوص دستگیر شده‌اند.

انتهای پیام

نظر شما