شناسهٔ خبر: 67325793 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

پسر، تنها مظنون قتل پدر

تحقیقات در مورد قتل مردی که تنها زندگی می‌کرد، منجر به بازداشت پسرش به عنوان مظنون شد.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

تحقیقات در مورد این پرونده زمانی آغاز شد که حدود دو هفته قبل ساکنان یک ساختمان مسکونی در شمال تهران از غیبت مرد همسایه و بوی ناخوشایندی که از خانه‌اش به مشام می‌رسید، خبر دادند.

همسایه‌ها پس از حضور ماموران پلیس در محل گفتند: این مرد به نام محسن مدتی است که تنها زندگی می‌کند، البته او یک سر جوان هم دارد که به خاطر اختلافی که با هم داشتند دیگر با او زندگی نمی‌‌کند.

با انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پسر جوان به نام فرهاد پس از نقل مکان از خانه پدرش همچنان به آنجا رفت و آمد داشت. در نهایت با توجه به در دسترس نبودن پسر جوان ماموران پلیس و امدادگران آتش‌نشانی وارد خانه‌ محسن شدند. به این ترتیب جسد مرد میانسال در حالی پیدا شد که با ضربات چاقو کشته بود. پس از آن بازپرس کشیک قتل، کارشناسان پزشکی قانونی، متخصصان اداره تشخیص هویت و کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران در محل حضور یافتند تا راز قتل را کشف کنند.

در ادامه مشخص شد دلیل اختلاف این پدر و پسر مخالفت محسن با ازدواج فرهاد و دختر مورد علاقه‌اش بود. بررسی آخرین نفراتی که به خانه مرد کشته شده رفت و آمد داشتند حکایت از آن داشت که فرهاد آخرین نفری بوده که به خانه تردد کرده است.

به همین دلیل فرهاد بازداشت شد، اما در تحقیقات گفت: من پدرم را نکشته‌ام و از هویت قاتل خبر هم ندارم. من فقط می‌خواستم با دختر مورد علاقه‌ام ازدواج کنم که پدرم گفت به درد تو نمی‌خورد. همین مخالف دلیلی شد تا بعد از آن در خانه او زندگی نکنم. بعد به خانه‌ای اجاره‌ای که متعلق به دوستم بودم رفتم و هر چند وقت هم به پدرم سر می‌زدم.

در ادامه دختر مورد علاقه مظنون هم مورد تحقیق قرار گرفت و گفت: خبر ندارم چه کسی پدر فرهاد را کشته است. من و فرهاد با هم دوست بودیم و می‌خواستیم ازدواج کنیم. منتظر ماندیم تا فرهاد و پدرش آشتی کنند، بعد ازدواج کنیم که این اتفاق افتاد.

در حال حاضر برای ادامه تحقیقات قرار قانونی برای پسر مقتول و  دختر جوان صادر  و جسد مقتول هم برای معاینات دقیق به پزشکی قانونی برده شده است تا تحقیقات راز قتل مرد تنها را فاش کند.

لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما