شناسهٔ خبر: 67324600 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اصفهان

پیش بینی بیش از سه هزار شعب اخذ رای ثابت و سیار

بیش از سه هزار شعب اخذ رای ثابت و سیار در استان اصفهان پیش بینی شده است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ دبیر ستاد انتخابات استان اصفهان در گفتگوی تلفنی با خبر ۲۰ گفت: ۳۱۶۹ شعبه اخذ رای شامل ۲ هزار و ۷۴۷ شعبه ثابت و ۴۲۲ شعبه سیار اخذ رأی برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان اصفهان پیش بینی شده است.


مهدی سلیمانی افزود: روز یکشنبه (امروز) آخرین فرصت نمایندگان نامزد‌ها برای صدور کارتِ حضور در شعب اخذ رأی است که باید در این زمینه به فرمانداری‌ها مراجعه کنند و فرمانداری‌ها هم تا ۴۸ ساعت قبل از روز اخذ نسبت به صدور کارت این عوامل اقدام می‌کنند.

<div id="video-display-embed-code_11242581"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4266218/11242581?width=600&height=350"></script></div>

وی با بیان اینکه در حال حاضر عوامل اجرایی صندوق‌ها در فرمانداری‌ها در حال آموزش هستند افزود: پشتیبانی، اطلاع رسانی، آموزش و سایر کمیته‌های ستاد انتخابات هم آماده برگزاری انتخابات اند.

سلیمانی ادامه داد: چهار میلیون برگه اخذ رای در شهرستان‌های استان توزیع شده و با همکاری ناظران شورای نگهبان توزیع آن در شعب در روز انتخابات انجام می‌شود.

 

 

نظر شما