شناسهٔ خبر: 67341733 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نظارت ۱۱۶۰۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات

عملکرد ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها زیر ذره بین بازرسان

ستاد پیشگیری جرائم وتخلفات انتخاباتی فعال در دادگستری موظف به نظارت بر فرآیند عملکرد ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها در استان اصفهان هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس دفتر نظارت وبازرسی انتخابات استان در ارتباط تلفنی در خصوص اقدامات نظارت برفرآیند انتخابات ریاست جمهوری با خبر ۲۰ شبکه اصفهان گفت: از ابتدای فعالیت ستاد‌های انتخاباتی در استان اعضای این ستاد‌ها بر تمام عملکرد ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها نظارت دارند و اگر تخلفی صورت بگیرد تذکر داده می‌شود و در صورتیکه تکرار شود با ستاد برخورد قانونی می‌شود.

مرتضی طبیبی افزود: شورای نگهبان هم از طریق هیات‌های نظارت بر روند برگزاری انتخابات در هر استان وکلیه فرآیند انتخابات از ابتدا تا انتها نظارت می‌کند و برای شهرستان‌ها و بخش‌ها هیات‌های نظارتی تشکیل شده و در شهرستان‌ها معتمدان از طریق فرمانداری‌ها برای تشکیل هیات‌های اجرایی تایید شدند و شعب اخذ رای که مصوب شورای هیات اجرایی است در این شهرستان‌ها راه اندازی شده است.
وی گفت: ۱۱۶۰۰ نفر از عوامل نظارتی در ۳۱۶۹ شعبه اخذ رای برای روند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در هشتم تیر نظارت دارند و همچنین بر فرایند توزیع دستگاه‌های احراز هویت وتعرفه‌های انتخاباتی نظارت می‌کنند.
رئیس دفتر نظارت وبازرسی انتخابات استان افزود: افراد آموزش دیده هم به شهرستان‌ها برای سرکشی ونظارت در شهرستان‌ها اعزام شده اند.

<div id="video-display-embed-code_11245413"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4267002/11245413?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما