شناسهٔ خبر: 67322956 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی میانه خبر داد:

دستگیری قاتل در کمتر از ۲ ساعت در ترکمانچای میانه

تبریز- ایرنا- فرمانده انتظامی میانه از دستگیری قاتل ۲۱ ساله در کمتر از ۲ ساعت در ترکمانچای خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حسن رفیعی در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: شب گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر درگیری منجر به قتل در یکی از روستاهای شهرستان ترکمانچای، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی بخش ترکمانچای و پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد جوانی ۲۶ساله در اثر نزاع و درگیری با سلاح سرد مجروح و به علت شدت جراحات در محل فوت کرده است.

وی از تلاش‌های انجام گرفته در این خصوص و شناسایی و دستگیری قاتل کمتر از ۲ساعت خبر داد و گفت: متهم در تحقیقات پلیس، علت قتل را اختلافات شخصی عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شد.

رفیعی اظهار کرد: ناتوانی در مهار خشم و عصبانیت در هنگام نزاع و درگیری، عواقب بسیار ناگواری به همراه دارد که گاه جبران ناپذیر است.

کشف ۲۶ دستگاه ماینر قاچاق در تبریز

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی نیز از کشف ۲۶ دستگاه ماینر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال خبر داد.

سردار علی محمدی در تشریح این خبر، بیان کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا وارز در پی اقدامات فنی و اطلاعاتی مبنی بر استخراج ارز دیجیتال در سوله‌ای در شهر تبریز مطلع شده و موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود : ماموران پلیس امنیت اقتصادی با هماهنگی مراجع قضایی به محل مراجعه و در بازرسی از آن‌ محل تعداد ۲۶ دستگاه ماینر قاچاق کشف شد که برابر اعلام کارشناسان، ارزش کالای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

محمدی با بیان این‌که در این رابطه یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، از شهروندان درخواست کرد: هرگونه اطلاعات و اخبار در این زمینه را بلافاصله به سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی ۰۹۶۳۰۰ و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

نظر شما