شناسهٔ خبر: 67945941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

درمانگاه دیابت بیمارستان مهر ملایر آماده ارائه خدمات به بیماران است

همدان- ایرنا- رئیس بیمارستان مهر ملایر گفت: درمانگاه دیابت این بیمارستان به عنوان یکی از مراکز مهم ارائه خدمات تخصصی در استان، آمادگی ارائه خدمات به حدود ۸۵۰ بیمار را دارد.

صاحب‌خبر -

دکتر «حسین آریانا» روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: این درمانگاه به عنوان تنها مرکز تخصصی دیابت در این شهرستان، به بیماران منطقه امکان دسترسی آسان به خدمات تخصصی را فراهم می‌کند.

وی افزود: در درمانگاه دیابت بیمارستان مهر طیف گسترده‌ای از خدمات همچون آموزش بیماری دیابت و نحوه کنترل آن، مشاوره روانشناسی و تغذیه، ویزیت توسط متخصصان داخلی، انجام آزمایشات مختلف و ارائه داروهای مورد نیاز را به بیماران دیابتی ارائه می‌دهد.

رئیس بیمارستان مهر ملایر ادامه داد: در این درمانگاه توسط متخصص چشم پزشکی به منظور بررسی آسیب‌های بیماری دیابت بر چشم بیماران ویزیت انجام می‌شود.

آریانا دسترسی به خدمات تخصصی را اهمیت خدمات درمانگاه دیابت این بیمارستان برشمرد و بیان کرد: طیف گسترده‌ای از خدمات در یک مکان از جمله آموزش، مشاوره، ویزیت پزشک و انجام آزمایشات ارائه می‌شود و به بیماران کمک می‌کند تا به طور کامل بیماری خود را کنترل کنند.

وی با اشاره به اینکه کنترل بیماری دیابت موجب ارتقای کیفیت زندگی می‌شود، گفت: کنترل دیابت می‌تواند به طور قابل توجهی کیفیت زندگی بیماران را ارتقا دهد و از بروز عوارض جانبی این بیماری جلوگیری کند.

رئیس بیمارستان مهر ملایر ادامه داد: ما افتخار می‌کنیم که با ارائه خدمات تخصصی در درمانگاه دیابت، به بیماران دیابتی در منطقه خود کمک می‌کنیم و هدف ما این است که با ارائه خدمات با کیفیت، به این بیماران کمک کنیم تا زندگی سالم و پرباری داشته باشند.

درمانگاه دیابت بیمارستان مهر ملایر آماده ارائه خدمات به بیماران است

راه‌اندازی مرکز غربالگری سرطان در بیمارستان مهر

آریانا ادامه داد: بیمارستان مهر دارای چند بخش و حوزه تخصصی همچون زنان و زایمان، کودکان - نوزادان، چشم پزشکی، مسمومیت‌ها، جراحی عمومی، گوش و حلق و بینی، ارتوپدی، مرکز ناباروری، مرکز شیمی درمانی، درمانگاه تخصصی و اورژانس است و به عنوان بیمارستان مجهز در جنوب استان همدان، مرکز پذیرش بیمارانی از شهرهای همجوار همچون تویسرکان، نهاوند و خنداب از استان مرکزی است.

آریانا افزود: پس از سال‌ها مرکز غربالگری سرطان در این بیمارستان به عنوان تنها مرکز غربالگری سرطان استان همدان فعال شد و سرطان‌های سیستم گوارشی معده، مری، سیستم تحتانی و روده، سینه و سرطان‌های حوزه زنان و زایمان غربالگری و درمان سریع و قطعی انجام می‌شود.

وی راه‌اندازی مرکز درمان ناباروری، توسعه اورژانس و درمانگاه تخصصی، آغاز فعالیت مرکز شیمی درمانی، توسعه و تجهیز بخش زایمان بیمارستان، عملیات اجرایی بازسازی بخش نوزادان و پُست NICU بیمارستان مهر و بازسازی بخش آی‌سی‌یو ۱۰ تخته با کمک خیّر ملایری را از دیگر اقدامات انجام شده در این بیمارستان عنوان کرد.

رئیس بیمارستان مهر ملایر گفت: تعداد تخت‌های بخش NICU (مراقبت‌های ویژه نوزادان) بیمارستان مهر ملایر از ۲۰ تخت به ۴۰ تخت افزایش یافت و تنها مرکز مجهز در استان همدان است.

به گزارش ایرنا؛ بیمارستان مهر ملایر با ۱۳۶ تخت فعال یکی از بیمارستان‌های کامل در جنوب استان همدان است که روزانه به حدود ۳۳۰ بیمار و مراجعه کننده خدمات می‌دهد.

شهرستان ملایر دارای سه بیمارستان امام حسین(ع) با ۱۶۵ تخت، بیمارستان مهر با ۹۶ تخت، بیمارستان تامین اجتماعی دکتر غرضی با ۱۶۵ تخت و در مجموع با حدود ۵۰۰ تخت بیمارستانی و بیمارستان در حال ساخت امیرالمومنین (ع) با ۹۶ تخت است.

نظر شما