شناسهٔ خبر: 67948241 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان:

پارکینگ مجموعه امیرکبیر اصفهان پاییز ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان گفت: پارکینگ مجتمع اداری امیرکبیر در چهار طبقه و ظرفیت ۲۶۰ پارک خودرو پاییز سال جاری در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

مسعود حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین پروژه‌های سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری اصفهان اظهار کرد: این سازمان در هفته پیش‌رو اعلام سه فراخوان سرمایه‌گذاری و مشارکت در حوزه ساخت مسکن در منطقه ۸ را داشته است.

وی افزود: دو فراخوان نیز از سوی این سازمان در فرایند انتشار قرار گرفته که در حوزه مشارکت مدنی است و یکی از آن‌ها مربوط به احداث پردیس ورزشی غرب اصفهان واقع در منطقه ۲ شهرداری این کلان‌شهر می‌شود.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: با اجرای این پروژه شاهد تحول مهمی به لحاظ ارتقای سرانه تفریحی، ورزشی و نشاط اجتماعی در این منطقه خواهیم بود.

حیدری با اشاره به احداث مجموعه مسکونی در منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: شهروندان می‌توانند با مشارکت در این پروژه‌ها به ما کمک و سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری را در این امر خطیر همراهی کنند، همچنین اطلاعات و جزئیات مربوط به این پروژه‌ها را از طریق مراجعه به درگاه سازمان دریافت کنند.

وی با بیان اینکه سه مورد از فراخوان‌های سازمان نیز در حوزه ساختمان و مسکن بوده است، خاطرنشان کرد: در خیابان ۲۲ بهمن و مجتمع اداری امیر کبیر پروژه‌ای مشارکتی شامل چهار طبقه پارکینگ در زیر زمین با ظرفیت حدود ۲۶۰ پارک خودرو به‌صورت هم‌زمان و حدود ۱۱۰۰ خودرو به صورت گردشی در یک شیفت کاری روزانه فعالیت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان ادامه داد: این پروژه در زمینی به مساحت ۲۰۰۰ مترمربع با زیربنای ۱۴ هزار و ۵۰۰ مترمربع با مشارکت بخش خصوصی رو به اتمام است و در فصل پاییز سال جاری مورد استفاده تمام شهروندان قرار می‌گیرد.

نظر شما