شناسهٔ خبر: 68517889 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

اخبار انتظامی مازندران

از کشف ۳ تن آرد تا توزیع سوخت خارج از شبکه در مازندران

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از کشف ۳ تن آرد خارج از شبکه توزیع در آن شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ مجتبی راست خدیو در تشریح این خبر بیان کرد: در راستای مقابله با قاچاق کالا و در پی کسب خبری مبنی بر توزیع آرد خارج از شبکه توزیع، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی، ماموران پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی متهم را که در حال حمل و جابجایی آرد بود، شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود، تصریح کرد: ماموران پس از هماهنگی قضایی، متهم را دستگیر و از خودروی وی ۳ تن آرد قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

سرهنگ راست خدیو، ارزش آرد کشف شده را برابر نظر کارشناسان بالغ بر یک میلیارد ریال عنوان کرد و اظهار داشت: ضمن توقیف خودرو و تحویل آرد کشف شده به اداره غلّه، متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

کشف سوخت قاچاق در سوادکوه

فرمانده انتظامی سوادکوه از کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع نفت گاز در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ سعید مهدوی، در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای مبارزه جدی و همه جانبه با پدیده شوم قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت .

وی افزود: در اجرای این طرح ماموران پاسگاه ورسک با همکاری پلیس امنیت اقتصادی استان حین کنترل خودروهای عبوری به یک خودروی تریلی مشکوک و آن را برای بررسی بیشتر متوقف و در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و فاقد مجوز حمل کشف کردند.

فرمانده انتظامی سوادکوه با بیان اینکه راننده پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شد، از شهروندان خواست: هرگونه اخبار در مورد قاچاق کالا و سوخت را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش دهند.

کشف ۲ کیلو مواد مخدر در آمل

فرمانده انتظامی شهرستان آمل از کشف ۲ کیلو مواد مخدر و دستگیری یک سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید باقری در تشریح این خبر، بیان کرد: در اجرای طرح کنترل محور های مواصلاتی و در پی کسب خبری مبنی بر حمل و جابجایی مواد مخدر با یک خودروی سواری از طریق محور هراز موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آمل، تصریح کرد: در اجرای این ماموریت، ماموران پلیس مواد مخدر این شهرستان با هدایت عملیاتی ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خودروی مذکور را حین تردد در این محور شناسایی و آن  را متوقف کردند.

فرمانده انتظامی آمل از کشف ۲ کیلو مواد مخدر در بازرسی از این خودرو خبر داد و گفت: در این عملیات راننده خودرو نیز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ باقری با بیان این که سوداگران مرگ همواره با مقاصد سودجویانه سعی در فروپاشی خانواده‌ها را دارند از شهروندان خواست؛ ضمن مراقبت از فرزندان خود به ویژه قشر نوجوان، در صورت شناسایی عاملان سودجو مراتب را به مرکز فوریت های پلیسی۱۱۰ اعلام دارند.

انتهای پیام

نظر شما