شناسهٔ خبر: 67316753 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

سخنرانی سعید جلیلی در جمع مردم اصفهان

اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه‌های دشمنان

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در میدان امام خمینی (ره) در جمع مردم اصفهان گفت: مردم اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه‌های دشمنان و پیشگام اقتصاد در کشور هستند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سعید جلیلی  گفت: اصفهانی‌ها چه در تحریم کالای خارجی و ترویج کالای داخلی وتاسیس پوشاک داخلی عظمت یک ملت را نشان دادند که در برابر تحریم خارجی کشورمان را نه تنها خود باخته نشدند بلکه با خودباوری مردم اصفهان در اقدام به تحریم خارجی در دوره مشروطه پیشگام شدند.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری  افزود: اصفهانی‌ها در حوزه‌های اقتصادی وسیاسی پیش قدم بودند و این اقدامات تبدیل به یک خاطره پرشکوه شده است و تاریخ اصفهان یک تاریخی است که از چند دهه پیش تا امروز همه حماسه وشکوه بوده است.
وی گفت: در دفاع از سرزمین در دوره مشروطه تا دلاورمردی شهدای بزرگ ازجمله خرازی ها، ردانی پور‌ها، کاظمی‌ها، میثمی‌ها وزاهدی وشهید همت در خط دفاع از اسلام در برابر بیگانگان وزورگویان بودند.
این نامزد چهاردهمین دوره انتخابات جمهوری اسلامی، اصفهان درحوزه تلفیق هنر وحماسیه آفرینی افزود: از تلفیق هنر وحماسه در این خطه این یک اعجاز ملی است لشکر پرشکوره امام حسین زیباترین صحنه‌ها را در دفاع مقدس رقم زد.
سعید جلیلی گفت: اصفهانی‌ها در عرصه‌های مقاومت و پیشرفت پیشگام هستند وجوانان این استان موتور جت و ایکس ری را به دست توانای خود می‌سازند و دانشجویان نه تنها در برابر تحولات جهانی منفعل نیستند، بلکه با هوشمندی برای مسائل مهم کشور مثل ترانزیت طرح‌های کلان حکومتی ارائه می‌دهند.
وی، اصفهان را در جایگاه بالای علم دانست وافزود: امروز اصفهان یک جهان فرصت فناوری در دل دارد و از هوشیاری سیاسی در دوران مشروطه گرفته تا جهاد برای خدا در دفاع مقدس اصفهانی‌ها پیشگام بودند و امنیت امروز کشور مرهون رشادت‌های شهدا ورزمندگان اصفهانی است.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: نقش اصفهان مثل همین میدان نقش جهان یک نقش جهانی است و نقش یک جهان فرصت برای ایران را می‌توان در صنعت، فرهنگ، کشاورزی و فناوری‌های پیشرفته در همین دانشگاه صنعتی و اصفهان مشاهده کرد و اصفهان می‌تواند به اندازه چند وزارت خانه فناوری داشته باشند
سعید جلیلی افزود: این یک جهان فرصت باید ثمره یک ایران جهش باشد و فهم آن درک عمیق می‌خواهد و اصفهان در این زمینه پیشگام است.
وی گفت: ارزش پیام مردم ایران چقدر برای مردم دنیا که از این همه انحطاط خسته شدند می‌تواند شورانگیز باشد، اگر بینش روشن از جهان داشته باشید قدر این فرصت نقش آفرینی را می‌دانید.
سعید جلیلی افزود: امروز در جمع شما فرصتی مغتنم فراهم شد تا از اصفهان دلنشین و پرشکوه برای همه ایرانیان به نقش آفرینی جهش جدید تمدن ایران اسلامی دعوت شود.
وی گفت: شعار انتخاباتی من یک جهان فرصت یک ایران جهش است که این شعار در بین مردم اصفهان تجلی دارد.
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اصفهان را یاد آور شکوه تمدن ایران اسلامی دانست و گفت: قدم زدن در همین میدان‌پرشکوه انسان را برابر زیباشناسی عقلانیت و هنر ایرانی به خضوع وا می‌دارد.
سعید جلیلی افزود: کاشی کاری‌های سقف مسجد شیخ لطف الله یک جهان فرصت و یک ایران جهش را تجلی می‌دهد و تکلیف اصفهان را مردمش روشن می‌کندو آنچه که ما شعار دادیم مردم از مصیبت حماسه می‌آفرینند.
وی گفت: امروز ملت ما در یک فرصت کم نظیر تاریخی قرار دارد که به مدد ظرفیت‌های بزرگ و وجود جوانان که امروز موفقیت‌های بزرگ می‌آفرینند حاصل شده استع وامروز در یک انتخاب هستیم عده‌ای می‌گویند نمی‌شود بسیاری از مشکلات را فهرست می‌کنند و می‌گویند با کمک بیگانه برخی مشکلات را حل بکنیم و مدعی بودند با قدرت بیگانه اقتصاد را رونق می‌بخشند.
سعید جلیلی افزود: همان افراد توافق کردند، نتیجه چه شد که در کل از توافق خارج شدند و دلار ۳ هزار تومانی ۳۰ هزار تومان شدو این کارنامه آنها است ما به عقب بر نمی‌گردیم.
وی گفت: در همین عرصه جهانی امروز فرصت‌های کم نظیر وجود دارد که باید آنها را پیدا کرد و ۲۰۰ کشور در دنیا وجود دارد نباید کشور را معطل دو کشور دنیا کرد باید تمام توان را بکار گرفت تااقتصاد کشور فعال شود.
نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم افزود: کسانی متاسفانه به خود اجازه می‌دهند هرگاه سخنی از بزرگی این ملت می‌آید آن را به سخره بگیرند هر کس بخواهد از ظرفیت‌ها وتوانی‌های بین المللی ملت ایران از قابلیت‌های درخشان بالفعل ایران برای عبور از تحریم‌ها و رسیدن به قله‌ها حرف بزند عده‌ای تحقیر می‌کنند اینها قصد دارند ظرفیت‌های ملت را تحریم کنند.
سعید جلیلی گفت: انتخاب شما در سال ۱۴۰۰ با انتخاب شهید رئیسی خطی بود که شهید رئیسی با نثار جان خود نشان داد که ایرانی نه تنها ذلت نمی‌پذیرد بلکه به قله‌های پیشرفت نگاه می‌کند.
وی افزود: هر ایرانی که دل در گرو این آب وخاک دارد به پویشی فراخوان شده که تمام ظرفیت خود را پای کارآورد، دولتی که می‌آیند باید نقش آفرین باشند و باید برای هر ایرانی یک نقش پرشکوه تعیین کند و به رفاه وتعالی وپیشرفت برسد که الگوی جهان باشد باید با فساد مبارزه کرد.
سعید جلیلی گفت: وظیفه دولت نقش آفرینی در عرصه‌های مختلف است و باید توانمندی مردم به کارگرفته شود تا پیشرفت حاصل شود.
وی افزود: فرونشست زمین را با نگاه عمیق باید حل کرد و ملتی که آماده نقش آفرینی است باید به فکر تامین منابع جدید باشد وبداند چه کار‌های جدیدی انجام دهد و امروز نباید به راه حل حداقلی فکر کرد ولازم است به افزایش راندمان توجه کرد و مصارف را به سمت مصارف واقعی برد و حتما باید دنبال شود.
سعید جلیلی خطاب به مردم اصفهان گفت: در طول چند قرن اخیر نشان دادید در عرصه‌های مختلف پیشگام بوده ایدو در دفاع مقدس ۲۳ هزار شهید تقدیم انقلاب کردید وامروز امنیت کشور مرهون رشادت‌های مردم اصفهان در جنگ است و امروز همین جوانان تحصیل کرده و متخصص در عرصه پیشرفت در صنعت، اقتصاد وکشاورزی می‌توانند دوباره حماسه آفرینند.

 

کد ویدیو
دانلود
فیلم اصلی
<div id="video-display-embed-code_11241665"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4265961/11241665?width=600&height=350"></script></div>
 
اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه های دشمنان اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه های دشمنان اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه های دشمنان اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه های دشمنان اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه های دشمنان اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه های دشمنان اصفهان پیشگام در بی اثر کردن توطئه های دشمنان

نظر شما