شناسهٔ خبر: 67540227 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مشارکت مردم؛ سربلندی نظام

حضور پرشور مردم در انتخابات نشانه اعتماد عمومی به نظام است

سپاه حضرت قمربنی هاشم (ره) با صدور اطلاعیه، حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۵ تیر را پشتوانه کشور و نشانه اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم

یاد و نام امام عظیم الشأن انقلاب حضرت امام خمینی(ره) را گرامی می داریم که به برکت نفس مسیحایی ایشان و نظام مقدس جمهوری اسلامی، ملت ایران عزت یافت و حق انتخاب و تعیین سرنوشت کشور را به دست آورد.

رهبری های داهیانه حکیم فرزانه مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) را ارج می نهیم که حقا وانصافاً خلف صالح معمار کبیر انقلاب است و با دعوت خود از مردم برای حضور پرشوردر انتخابات، زمینه ساز حماسه ای دیگر در ایران اسلامی شد که مزین به نام امام رضا علیه السلام و شهدای عزیز علی الخصوص سرداردلها حاج قاسم سلیمانی و سیدالشهدای خدمت سیدابراهیم رئیسی است.

برگزاری انتخابات دو دوره ای در کمتر از ۵۰ روز پس از شهادت رئیس جمهور خادم ملت، حقیقتا کار بسیار سخت و اقدامی شایسته ستایش است که با رقابت جدی بین نامزدهای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد.

به روح بلند شهدای مدافع امنیت انتخابات درود می فرستیم و در برابر همدلی و مشارکت نیروهای مسلح اعم از فراجا، سپاه و  بسیج برای تامین امنیت صندوق های اخذ رای در کنار تلاش های شبانه روزی دستگاه های متولی اجرایی و نظارتی و امنیتی و تلاش های دلسوزان کشور و نظام برای جهاد تبیین و ترغیب مردم به حضور حداکثری،  پیشانی شکر به آستان ربوبی حضرت حق می سائیم. 

سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام ضمن تقدیر ویژه ازحماسه آفرینی مردم ولایتمدار استان چهارمحال و بختیاری در این دوره از انتخابات که با حضور حداکثری خود همچون سایر انتخابات افتخار آفرینی کردند، اعلام می دارد؛ حضور پرشور مردم در انتخابات ۱۵ تیر پشتوانه کشور و نشانه اعتماد عمومی به نظام مقدس جمهوری اسلامی است و همانند دولت های قبل تمام قد در کنار رئیس جمهور منتخب مردم و دولت آینده برای پیشبرد اهداف در گام دوم انقلاب اسلامی خواهیم بود.

انتهای پیام 

نظر شما