شناسهٔ خبر: 67317631 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

جلیلی:

جلیلی: یک عده با وقاحت بر کوس تحقیر می‌کوبند

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:مردم اصفهان در استقلال اقتصادی کشور پیشگام هستند چه در زمان قیام تنباکو تحریم کالای خارجی و ترویج کالای داخلی پیشگام بودند و این عظمت یک ملت را نشان می‌دهد.

صاحب‌خبر -
یک عده با وقاحت بر کوس تحقیر می‌کوبند
کد خبر: 664346
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ۲۰:۱۳:۳۸

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:مردم اصفهان در استقلال اقتصادی کشور پیشگام هستند چه در زمان قیام تنباکو تحریم کالای خارجی و ترویج کالای داخلی پیشگام بودند و این عظمت یک ملت را نشان می‌دهد.

به گزارش تسنیم، سعید جلیلی در سفر استانی خود به اصفهان در میدان نقش‌جهان حاضر شد و در جمع حامیانش با اشاره به شعار تبلیغاتی که انتخاب کرد‌، اظهار داشت: "‌یک جهان فرصت، یک ایران جهش" شعاریست که ما انتخاب کردیم و هر شعاری که چنین مفهومی داشته باشد، در مردم اصفهان تجلی دارد. اگر ما از یک جهان فرصت صحبت می‌کنیم، همین میدان نقش‌جهان خودش نمادی از نقش جهانی مردم ایران است‌.

وی با بیان اینکه اصفهان یادآور شکوه تمدن ایران اسلامی است، افزود: نگاه به اصفهان اعتماد به نفس ملی را زنده می‌کند و یادآور گذشته تاریخی و پرشکوه ملت ایران است؛ نام اصفهان قدرت تمدن‌سازی یک ملت پرشکوه را به رخ می‌کشد و قدم زدن در همین میدان نقش‌جهان هر انسانی را در برابر عقلانیت، لطافت و زیباشناسی ایرانی به تحسین و خضوع وا می‌دارد.

نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که هر ایرانی باید یک نقش پرشکوه داشته باشد و کاشی‌کاری‌های سقف مسجد شیخ فضل‌الله نشان دهنده یک جهان فرصت، یک ایران جهش است، متذکر شد: تکلیف نصف جهان را مردم اصفهان مشخص می‌کنند؛ ما شعار دادیم که مردم ایران از حادثه حماسه می‌سازند و مردم اصفهان این مهم را نشان دادند و شعارهای ما برای مردم اصفهان تجربه است.

وی یادآور شد: حدود 41 سال پیش برای اولین بار به اصفهان آمدم و قرار بود که صد شهید بزرگوار تشییع شوند و در آن زمان بوی خدا و معنویت اصفهان را فرا گرفته بود؛ از فضای شهر مشخص بود که به بدرقه فرزندانش آمده و مصمم است که راهشان را ادامه دهد و این مصداق حماسه ساختن از حادثه است.

جلیلی با بیان اینکه مردم اصفهان باهنر و ذوقشان حماسه‌هایی که خلق کرده‌اند را ماندگار می‌کنند، گفت: مردم اصفهان همیشه نقش آفرین و در صحنه بودند؛ اصفهان نماد پیشگامی مردم ایران در درک عمیق سیاسی است؛ در زمان مشروطه اندیشه خودباوری و اتکا به خود مردم اصفهان باعث می‌شود که حمایت از کالا و اقتصاد داخلی در اصفهان بروز پیدا کند.

وی با بیان اینکه مردم اصفهان در بی‌اثر کردن توطئه‌های دشمن پیشگام هستتد، گفت: مردم اصفهان در استقلال اقتصادی کشور پیشگام هستند چه در زمان قیام تنباکو تحریم کالای خارجی و ترویج کالای داخلی پیشگام بودند و و این عظمت یک ملت را نشان می‌دهد

 

نظر شما