شناسهٔ خبر: 67540231 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امام جمعه و استاندار همدان از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کردند

همدان-ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی از مردم استان برای حضور باشکوه و پرشور در دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری قدردانی کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، در پیام مشترک آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: به لطف خداوند بزرگ، با لبیک میلیونی مردم در سراسر کشور و به خصوص مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به دعوت رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مشارکت در دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری افزایش یافت و برگ زرین دیگری در دفتر پُر افتخار این مرز و بوم به ثبت رسید.

این پیام می افزاید: مردم ایران اسلامی بار دیگر آگاهانه و به‌هنگام، دفاع جانانه‌ خود از نظام اسلامی را به همگان نشان دادند و یاس و شکست دشمنان قسم‌خورده را که ماه‌هاست برای عدم مشارکت و تحریم انتخابات برنامه‌ریزی کرده‌اند را رقم زدند و وسوسه‌ی شیطانی آنان را نقش بر آب کردند که این نشان دهنده بصیرت مردم عزیز است.

امام جمعه و استاندار همدان در این پیام ضمن تشکر از حضور پرشور مردم، به همه آحاد ملت تبریک عرض کردند و اظهار کردند: پیروز واقعی میدان انتخابات شما بودید که با حضور و انتخاب سرنوشت خودتان حماسه‌ای دیگر را رقم زدید.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، از همه کسانی که در ستادهای تمام کاندیداهای بزرگوار تلاش کردند تا نشاط اجتماعی ایجاد کنند و شرکت در انتخابات را افزایش دهند قدردانی و تشکر می‌کنیم.

این پیام می افزاید: با پایان انتخابات و فصل رقابت، فصل برادری و همکاری برای حل مشکلات و دغدغه‌های مردم است و امیدواریم همه مجموعه‌ها برای حل مشکلات مردم و صحبت‌هایی که دلسوزانه مطرح شد، پای کار بیایند و به دولت منتخب کمک کنیم تا در وعده‌های خود موفق شود و شاهد رفع دغدغه‌های مردمی باشیم که با وجود همه هجمه‌ها اما بازهم در میدان حاضر شدند.

در ادامه این پیام مشترک آمده است: امروز همه ما یک ملت بزرگ هستیم که در کنار هم باید با کنارزدن مرزبندی‌هایی که به‌صورت طبیعی در ایام انتخابات ایجاد می‌شود، به دنبال حل مشکلات و حرکت به سمت قله‌ها باشیم.

این پیام می افزاید: امید است رئیس جمهور منتخب با نگاه جامع در مورد مدیران، از همه افرادی که به معنای واقعی کلمه تخصص و کارآمدی دارند، استفاده کند.

در ادامه این پیام آمده است: در پایان بار دیگر از حضور و مشارکت پُرشور مردم شریف استان همدان و همه دست‌اندرکاران برگزاری این انتخابات، اعضای شورای تأمین، اعضا ستاد انتخابات استان، نیروهای امنیتی و انتظامی تقدیر و قدردانی می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا،میزان مشارکت و نتایج شمارش آرای نامزدهای انتخابات دور دوم ریاست جمهوری چهاردهم در استان همدان مشخص شد.

مجموع آرای ماخوذه در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان ۶۹۵ هزار و ۹۳۴ رای بوده است که ۴۸ درصد واجدین شرایط در انتخابات شرکت کردند.

سعید جلیلی در این مرحله ۳۵۶ هزار و ۵۴۷ رای و مسعود پزشکیان نیز ۳۳۹ هزار و ۳۸۷ هزار رای کسب کرد.

نظر شما