شناسهٔ خبر: 67315983 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کمبود راننده مانع ورود اتوبوس‌های جدید به خطوط شهر اصفهان

 کمبود راننده مانع ورود اتوبوس‌های جدید به خطوط شهر اصفهان شده است.

صاحب‌خبر -

کمبود راننده مانع ورود اتوبوس‌های جدید به خطوط شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان به اتوبوس‌های تازه خریداری و در پارکینگ متوقف شده اشاره کرد و گفت: کمبود راننده موجب شده است تا اتوبوس‌های جدید ناوگان اتوبوسرانی شهرداری این کلان‌شهر وارد خطوط نشود.
ابوالفضل قربانی با اشاره به برنامه مدیریت شهری اصفهان برای تقویت زیرساخت‌های حمل‌ونقل عمومی به‌ویژه در ایام گرم سال و تعطیلی مدارس افزود: علاوه‌بر راه‌اندازی دیگر خطوط مترو در اصفهان، مهم‌ترین دغدغه شورای ششم کاهش سرفاصله خطوط در شبکه حمل‌ونقل عمومی است.
وی افزود: در حال حاضر تعداد اتوبوس‌های فعال در این کلان‌شهر به ۹۰۰ دستگاه است که تا پایان سال جاری این تعداد افزایش می‌یابد.
رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل‌ونقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در تابستان و ایام تعطیلات تابستانی به‌ویژه در بعضی ساعت‌های خاص تعداد ناوگان واحد اتوبوسرانی، تغییر یافته است و پیک ساعت‌ها افزایش و زمانی که تقاضا کمتر است، برای ایجاد نشدن ترافیک، کاهش می‌یابد.
قربانی افزود: چند دستگاه میدل‌باس نیز در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اصفهان فعال است و زمان گارانتی آنها فرارسیده و این چند دستگاه نیازمند تعمیرات اساسی کارخانه سازنده است، بنابراین میدل‌باس‌های مورد نظر تا زمانی که تعمیر نشود، در پارکینگ می‌ماند.

نظر شما