شناسهٔ خبر: 67397654 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه:

حضور پرشور مردم در انتخابات چشمان ناپاک استکبار جهانی را کور می‌کند

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: هرگاه خناسان و دشمنان این سرزمین چشم طمع به آن دوخته‌اند این حضور پرشور ملت در انتخابات بوده که همچون تیری در چشمان هرزه این ناپاکان فرورفته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، داریوش فرمانی امروز _ پنجشنبه هفتم تیر _ در جمع خبرنگاران ضمن دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار کرد: کشور عزیزمان ایران در طول تاریخ پرافتخارش همواره پیشرو و تأثیرگذار در تمامی امور و جوانب زندگی فردی و اجتماعی بوده و هیچ تمدنی نتوانسته این تأثیرگذاری را داشته باشد که از شئون این جوانب مبحث انتخابات است.

وی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در انتخابات چشمان ناپاک استکبار جهانی را کور می‌کند، ادامه داد: در طول تاریخ پر غرور انقلاب اسلامی تاکنون زیباترین کنش مردم را در قالب انتخابات شاهد بوده‌ایم و هرگاه خناسان و دشمنان این سرزمین چشم طمع به آن دوخته‌اند این وجه بارز تمدن ایرانی اسلامی همچون تیر در چشمان هرزه این ناپاکان فرورفته و ملت غیور و همیشه در صحنه اجازه نداده‌اند تا ذره‌ای دشمنان سوءاستفاده کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه تصریح کرد: اکنون نیز در برهه‌ای قرار گرفته‌ایم تا در همین راستا و در جهت منویات مقام عظمای ولایت و ادامه راه شهدای خدمت بار دیگر این شور و غرور حضور را به جهان بنمایانیم.

وی ضمن دعوت از تمامی اقشار دلسوز و شهیدپرور استان برای مشارکتی گسترده در انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: با حضور پر رنگ خود میخی بر تابوت نعش متعفن استکبار فروکوفته و سرنوشت و عزت میهن پُر غرورمان را با دستان هنرمند خود رقم خواهیم زد.

نظر شما