شناسهٔ خبر: 67310621 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

یورو ۲۰۲۴| مرحله گروهی؛

در صف کسب مجوز یک‌هشتم‌ نهایی

مسابقات شب دهم از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا، دهمین شب از رقابت‌های مرحله گروهی یورو ۲۰۲۴ فردا با برگزاری دو دیدار از گروه A دنبال خواهد شد. فردا _یکشنبه سوم تیر_ دو تیم سوئیس و آلمان از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر خواهند رفت. در دیدار هم‌زمان نیز دو تیم اسکاتلند و مجارستان برابر یکدیگر صف‌آرایی خواهند کرد.

سوئیس _آلمان؛ ژرمن‌ها و خیال آسوده

شاگردان یاگین و ناگلزمان فردا شب از ساعت ۲۲:۳۰ به وقت ایران در ورزشگاه دویچه بانک پارک مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت. آخرین تقابل دو تیم به جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۱- ۲۰۲۰ برمی‌گردد که هر دو مسابقه با تساوی سه بر سه و تساوی یک بر یک به پایان رسیده است.

ژرمن‌ها در دو بازی گذشته خود در گروه A مقابل اسکاتلند به پیروزی پنج بر یک دست پیدا کردند و در جدال با مجارستان نیز حریف خود را با نتیجه دو بر صفر از پیش‌رو برداشته‌اند. شاگردان ناگلزمان در حال حاضر با کسب شش امتیاز از مجموع دو بازی اول مرحله گروهی صدرنشین گروه A هستند و به نوعی صعود خود به یک‌هشتم نهایی را قطعی کرده‌اند.

سوئیس نیز در دو مسابقه اول خود در مرحله گروهی مقابل مجارستان موفق به کسب پیروزی سه بر یک شد. شاگردان یاگین در مصاف با اسکاتلند راضی به تقسیم امتیازات شدند و در نهایت بازی خود را با تساوی یک بر یک به پایان رساندند. سوئیس در حال حاضر با چهار امتیاز در جایگاه دوم جدول گروه A حضور دارد و امشب با کسب حداقل امتیاز می‌تواند مجوز حضور در مرحله یک‌هشتم نهایی را کسب کند.

در صف کسب مجوز یک هشتم‌نهایی

اسکاتلند _ مجارستان؛ آخرین فرصت برای رسیدن به یک‌هشتم

این دو تیم فردا شب در بازی همزمان از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه مرسدس بنز آرنا به جدال با یکدیگر خواهند پرداخت. تقابل شاگردان کلارک و مارکو روسی از این جهت حساس است که آن‌ها می‌توانند با کسب نتیجه مطلوب اندک امید خود برای رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی را زنده نگه دارند، چراکه از میان شش گروه چهار تیم برتر که در جایگاه سوم حضور دارند می‌توانند در مرحله حذفی بازی کنند. آخرین دیدار اسکاتلند و مجارستان به بازی دوستانه آن‌ها در چند سال گذشته برمی‌گردد که این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود اسکاتلند به پایان رسیده است.

شاگردان کلارک در دو بازی گذشته خود در مرحله گروهی با نتیجه پنج بر یک مغلوب آلمان شدند و در مسابقه‌ای دیگر برابر سوئیس به تساوی یک بر یک رضایت دادند. اسکاتلند در حال حاضر با یک امتیاز و تفاضل منفی چهار در جایگاه سوم جدول گروه A قرار دارد و اگر می‌خواهد در یک‌هشتم حضور پیدا کند علاوه بر تفاضل باید امتیاز خود را ارتقا دهد.

شاگردان مارکو روسی نیز در دو مسابقه گذشته خود برابر آلمان با نتیجه دو بر صفر و مقابل سوئیس با نتیجه سه بر یک شکست خوردند. مجارستان در حال حاضر با صفر امتیاز در جایگاه چهارم جدول گروه A قرار دارد و در واقع از شانس بسیار پایینی برای رسیدن به مرحله حذفی برخوردار است.

در صف کسب مجوز یک هشتم‌نهایی

نظر شما