شناسهٔ خبر: 67310614 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

بهار سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم رقم خورد

وزیر آموزش و پرورش گفت: بهار سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم رقم خورده و ریل آینده کشور در این سند برنامه‌ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، رضا مراد صحرایی صبح امروز _شنبه دوم تیر_ در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، اظهار کرد: آموزش و پرورش آئینه سیمای عملکرد جامعه و آینده است و آموزش در کنار امنیت و سلامت، توسط حاکمیت ارائه می‌شود.

وی افزود: ریل آینده کشور در این سند برنامه‌ریزی شده و بهار سند تحول بنیادین در این دولت رقم خورده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در نهاد ریاست جمهوری برای هر دستگاهی اقدامات تحولی در نظر گرفته بود، شهید رئیسی احیاگر تربیت معلم بود و ریل دانشگاه به نحوی قرار داده شد که ثمره آن تربیت نیکوی معلم است.

مراد صحرایی اضافه کرد: در دوران این شهید مشخص شد که اگر انسان با نیت خالص تلاش کند، خداوند برکت غیرقابل توصیفی به کار آن می‌دهد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش کشور قدرتمندترین روش‌های تحولی را درون خود دارد، ما نیازمند نسل فکور و خلاق هستیم و به لطف خداوند در این مسیر حرکت می‌کنیم و در همین امتحانات نهایی نیز تشریح مسئله مورد توجه قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سرانه آموزشی بیش از پنج متر است و طی این سه سال، بیش از ۳۲ هزار کلاس درس تکمیل شده است که بیش از ۶۰ درصد آن‌ها در مناطق کم‌برخوردار بود چراکه عدالت آموزشی برای ما اهمیت زیادی دارد.

نظر شما