شناسهٔ خبر: 67310614 - سرویس استانی
منبع: ایمنا | لینک خبر

وزیر آموزش و پرورش:

بهار سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم رقم خورد

وزیر آموزش و پرورش گفت: بهار سند تحول بنیادین در دولت سیزدهم رقم خورده و ریل آینده کشور در این سند برنامه‌ریزی شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، رضا مراد صحرایی صبح امروز _شنبه دوم تیر_ در دیدار با امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان همدان، اظهار کرد: آموزش و پرورش آئینه سیمای عملکرد جامعه و آینده است و آموزش در کنار امنیت و سلامت، توسط حاکمیت ارائه می‌شود.

وی افزود: ریل آینده کشور در این سند برنامه‌ریزی شده و بهار سند تحول بنیادین در این دولت رقم خورده است.

وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: شهید رئیسی در نهاد ریاست جمهوری برای هر دستگاهی اقدامات تحولی در نظر گرفته بود، شهید رئیسی احیاگر تربیت معلم بود و ریل دانشگاه به نحوی قرار داده شد که ثمره آن تربیت نیکوی معلم است.

مراد صحرایی اضافه کرد: در دوران این شهید مشخص شد که اگر انسان با نیت خالص تلاش کند، خداوند برکت غیرقابل توصیفی به کار آن می‌دهد.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش کشور قدرتمندترین روش‌های تحولی را درون خود دارد، ما نیازمند نسل فکور و خلاق هستیم و به لطف خداوند در این مسیر حرکت می‌کنیم و در همین امتحانات نهایی نیز تشریح مسئله مورد توجه قرار گرفته است.

وزیر آموزش و پرورش گفت: سرانه آموزشی بیش از پنج متر است و طی این سه سال، بیش از ۳۲ هزار کلاس درس تکمیل شده است که بیش از ۶۰ درصد آن‌ها در مناطق کم‌برخوردار بود چراکه عدالت آموزشی برای ما اهمیت زیادی دارد.