شناسهٔ خبر: 67309424 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برپایی شهربازی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید غدیر در تهران

مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران از برپایی شهربازی ۱۰ کیلومتری و نورافشانی در ۲۰ نقطه پایتخت در روز عید غدیر خم خبر داد.

صاحب‌خبر -

**برپایی شهربازی ۱۰ کیلومتری به مناسبت عید غدیر در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مصطفی زیبایی‌نژاد، در مورد مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر و تمهیدات شهرداری تهران گفت: مهمانی ۱۰ کیلومتری غدیر از خیابان دماوند محدوده بزرگراه امام علی تا میدان آزادی از ساعت ۱۶ تا ۲۲ برگزار می‌شود. 

وی افزود:در حوزه فرهنگی برنامه‌های ویژه‌ای طراحی شده است که علاوه بر چهار استیج بزرگی که قرار است در میدان امام حسین، میدان فردوسی، میدان انقلاب و میدان آزادی برگزار شود، در طول مسیر استیج‌های مختلفی برپا می‌شودو گروه‌های سرود و گروه‌های هنری به اجرای برنامه می‌پردازند

. وی گفت: با توجه به اینکه در آستانه اربعین شهید جمهور قرار داریم؛ تعدادی از موکب‌ها با عنوان خادم الرضا شکل گرفته و سرودی نیز با محوریت شهید رئیسی تنظیم شده که در استیج‌ها اجرا می‌شود

. مدیر کل فرهنگی شهرداری تهران گفت: بحث نقاله خوانی را در دستور کار قرار دادیم و امسال گروه‌های نقاله خوانی با محتوای خطبه غدیر و نهج البلاغه، امیرالمومنین و غدیر اجرا خواهند داشت. آقای زیبایی نژاد ادامه داد: به دعوت ستاد گردشگری شهرداری تهران نیز از اقوام مختلف دعوت شده تا در این جشن حضور یابند و سیاه چادر‌های اقوام مختلف در مهمونی ۱۰ کیلومتری غدیر برپا می‌شود.

وی خاطر نشان کرد:به منظطور ارایه خدمات بهتر به شهروندان هماهنگی‌ها با شرکت واحد و سازمان تاکسیرانی برای جابه‌جایی شهروندان شده است، همچنین مقرر شد متروی تهران تا ساعت ۲۳ فعالیت خود را افزایش دهد.

نظر شما