شناسهٔ خبر: 67305907 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: عمده پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جعفر قزوینیان صبح شنبه در جمع خبرنگاران، گفت: طی چهار سال گذشته در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲و احد مسکونی در قالب ملکی، استیجاری، مسکن روستایی در استان زنجان تولید خواهد شد که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: سهم استان زنجان از برنامه چهار ساله و ساخت واحد مسکونی در بخش شهری در سه قالب خودمالکی، بازآفرینی شهری و حمایتی ساخته خواهد شد و برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

قزوینیان، تاکید کرد: سهم کل استان از برنامه چهار ساله تولید مسکن شهری در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان تخصیص پروژه شده و ۷۰۰۰ واحد باقی‌مانده نیز با تأمین زمین، تخصیص پروژه خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، بیان داشت: میانگین پیشرفت فیزیکی پروژه‌های در دست اجرا بیش از ۷۰ درصداست و برخی از پروژه‌ها بیش از ۹۸ درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

قزوینیان با بیان اینکه عمده پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان اجرا می‌شود و طی زمان بندی انجام شده است، گفت: افتتاح پروژه‌ها با سازندگان و پیمانکاران در استان قطعی شده و از خردادماه امسال تا خردادماه سال آینده تعداد قابل توجهی یا حجم زیادی از واحدهای مسکونی به متقاضیان در استان واگذار می‌شود و عمده واگذاری واحدهای نهضت ملی مسکن در سال جاری خواهد بود.

نظر شما