شناسهٔ خبر: 67304637 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: انتخاب | لینک خبر

افشای نقش بزرگ بن‌سلمان در شکست امبر هرد!

دو سال پس از خاتمه جدال جانی دپ و امبر هرد در دادگاهی که به صورت علنی در نیویورک برگزار شد اکنون طبق شواهد تازه‌ای که مجله «ونتی فِر» منتشر کرده است می‌توان ردپای «بن سلمان» را در پیروزی جانی دپ علیه همسر سابقش دید.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو سال پس از خاتمه جدال جانی دپ و امبر هرد در دادگاهی که به صورت علنی در نیویورک برگزار شد اکنون طبق شواهد تازه‌ای که مجله «ونتی فِر» منتشر کرده است می‌توان ردپای «بن سلمان» را در پیروزی جانی دپ علیه همسر سابقش دید. طبق اسناد منتشر شده در مدت زمان دادگاه، ولیعهد و نخست‌وزیر عربستان سعودی به دلیل دوستی دیرینه و صمیمی با جانی دپ به او در پیروزی در دادگاه کمک قابل چشمگیری کرده است، میلیون‌ها کاربر با «ای‌پی» عربستان سعودی در شبکه‌های اجتماعی با ساخت و انتشار محتواهای حمایتی و تلاش در پنهان کردن وجه تاریک جانی دپ در دادگاه همچون پیامی که او برای دوستش «پل بتانی» درباره چگونگی تجاوز و به قتل رساندن و سوزاندن امبر هرد فرستاده بود توسط تلاش کاربران سعودی از ذهن افکار عمومی دور ماند، تلاش شبانه روزی تیم «بن سلمان» در نهایت منجر به محبوبیت بیشتر جانی دپ در دل مردم و تاثیرگذاری در روند پرونده و باورپذیری در منفور بودن اَمبر هرد شد. هرچند که در پروسه دادگاه هردو به دلیل عدم صداقت کامل، رفتاری غیر طبیعی و خطا کار بودن مجبور به پرداخت جریمه نقدی شدند اما حمایت جانانه از جانی دپ منجر به ترد شدن اَمبر هرد از سوی جامعه و ساخت چهره‌ای منفور از او شد تا جایی که وی برای امنیت خود به کشور اسپانیا نقل مکان کرد.
 
افشای نقش بزرگ بن‌سلمان در شکست امبر هرد!
 
طبق گزارش «El Pais» نیز، جانی دپ سال گذشته بیش از هفت هفته را در عربستان سعودی در عمارت‌های رویال که تنها مختص نزدیکان بن سلمان است اقامت داشته، او همچنین در طول سفر خود در فستیوال فیلم «دریای سرخ» که در جده برگزار شد شرکت کرد. بردلی هُپ، ناشر کتاب «Blood and Oild» نیز در بخشی از کتاب که در سال ۲۰۲۱ منتشر شد اشاره کرد که در طی سال‌های اخیر دوستی بین بن سلمان و دپ بیش از پیش عمیق‌تر شده است تا جایی که دپ اکنون یکی از دوستان بسیار صمیمی بن سلمان محسوب می‌شود و قرار دادی را برای معرفی فرهنگ عربستان سعودی نیز امضا کرده است.
 
 
حال با انتشار خبر ونتی فِر، گویا اَمبر هرد پس از دو سال سکوت خبری مجددا به حرفه هنری خود بازگشته است، او ماه گذشته بارها در انظار عمومی دیده شده است، همچنین روز گذشته کمپانی بزرگ فیلمسازی «Focus Features» اَمبر هرد را در اینستاگرام دنبال کرد، طبق منابع نزدیک به اَمبر او به زودی و قدرتمندتر از همیشه به عرصه سینما باز خواهد گشت. 
لینک کوتاه کپی لینک

نظر شما