شناسهٔ خبر: 67297385 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در آذربایجان غربی:

هدف اصلی همه کاندیداها باید مشارکت حداکثری باشد/پرهیز از تهمت زمینه ساز رقابت سالم

ارومیه- ایرنا- رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی گفت: هدف اصلی همه کاندیداها باید مشارکت حداکثری در انتخابات هشتم تیرماه جاری باشد و هواداران نیز باید در این مسیر گام بردارند.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام محمد خلیل پور روز جمعه در جمع هواداران محمدباقر قالیباف در ستاد مرکزی انتخاباتی وی در ارومیه افزود: پرهیز از تهمت و افترا نیز می تواند زمینه رقابت سالم را بین کاندیداها فراهم سازد.

وی اضافه کرد: با بررسی سوابق، توانایی و عملکرد دکتر محمدباقر قالیباف به این نتیجه رسیده ام که وی فردی اصلح است که می تواند ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

رییس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف در آذربایجان غربی ادامه داد: ایشان با عملکرد موثر در طول خدمت و با باور به مبانی انقلاب اسلامی و ولایتمداری توانسته شناخت کافی از مشکلات مردم داشته باشد.

حجت الاسلام خلیل پور دوری از هرگونه دوقطبی کاذب در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: عوامل برگزاری ستادهای انتخاباتی باید جلو هرگونه سوء استفاده و تشنج در فضای انتخابات را بگیرند چرا که هدف و مقصود یکی بوده و باید تلاش کنیم تا وجهه نظام حفظ شود.

وی با بیان اینکه کاندیداتوری دکتر محمد باقر قالیباف در استان آذربایجان غربی مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است، اظهار کرد: علاوه بر ستاد مرکزی و ۱۸ ستاد شهرستانی، تاکنون هشت ستاد مردمی نیز توسط حامیان دکتر قالیباف در شهرهای مختلف استان ایجاد شده است که شامل پنج ستاد حامیان، ستاد ایثار و شهادت، ستاد سلامت و ستاد جهادگران است.

وی همراهی هر سه نماینده مردم ارومیه و سایر نمایندگان مردمی شهرهای مختلف آذربایجان غربی با دکتر قالیباف را مورد اشاره قرار داد و افزود: نمایندگان شهرهای پیرانشهر، سلماس، ماکو، میاندوآب، شاهین دژ و تکاب در ستادهای مرکزی و شهرستانی دکتر قالیباف حضور دارند.

وی برگزاری ویژه برنامه هایی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را توسط ستاد مرکزی دکتر قالیباف مورد اشاره قرار داد و افزود: ویژه برنامه هایی برای جوانان، بانوان و تجمع بزرگ مردمی از جمله این برنامه ها است.

نظر شما