شناسهٔ خبر: 67298641 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

رئیس ستاد مرکزی قالیباف در آذربایجان‌غربی:

پرهیز از طرح مسائل قومیتی و تهمت، زمینه‌ساز رقابت سالم انتخاباتی است

المیرا عسگری زاده

رئیس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در آذربایجان‌غربی گفت: پرهیز از طرح مسائل قومیتی، تهمت و افترا می‌تواند زمینه رقابت سالم را فراهم سازد.

صاحب‌خبر -

محمد خلیل پور، جمعه اول تیرماه در ستاد مرکزی قالباف در ارومیه اظهار کرد: با بررسی سوابق، توانایی و عملکرد دکتر محمدباقر قالیباف به این نتیجه رسیده ایم که وی  فردی اصلح است که می تواند ادامه دهنده راه شهید جمهور باشد.

وی تصریح کرد: دکتر قالیباف با انتخاب به عنوان رییس جمهور با عملکرد موثر در طول خدمت و با باور به مبانی انقلاب اسلامی و ولایتمداری توانسته شناخت کافی از مشکلات مردم داشته باشد.

رییس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در آذربایجان‌غربی بر مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و افزود: ضرورت دارد هدف اصلی تمام کاندیداها و هواداران آنان مشارکت حداکثری در انتخابات باشد.

خلیل پور دوری از هرگونه دوقطبی کاذب در انتخابات را مورد تاکید قرار داد و گفت: پرهیز از طرح مسائل قومیتی، تهمت و افترا می تواند زمینه رقابت سالم را فراهم سازد.

وی خاطرنشان کرد: عوامل برگزاری ستادهای انتخاباتی باید جلوی هرگونه سوء استفاده و تشنج فضای انتخابات را بگیرند چرا که هدف و مقصود یکی بوده و باید تلاش کنیم تا وجهه نظام حفظ شود.

رییس ستاد مرکزی محمد باقر قالیباف در آذربایجان‌غربی با بیان اینکه کاندیداتوری دکتر محمد باقر قالیباف در آذربایجان غربی مورد استقبال ویژه ای قرار گرفته است، اعلام کرد: علاوه بر ستاد مرکزی و  ۱۸ ستاد شهرستانی، تاکنون بیش از ۸ ستاد مردمی نیز توسط حامیان دکتر قالیباف در شهرهای مختلف استان ایجاد شده است که شامل ۵ ستاد حامیان، ستاد ایثار و شهادت، ستاد سلامت و ستاد جهادگران است.

خلیل پور، برگزاری ویژه برنامه هایی برای ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را توسط ستاد مرکزی قالیباف مورد اشاره قرار داد و افزود: ویژه برنامه هایی برای جوانان، بانوان و تجمع بزرگ مردمی از جمله این برنامه ها است.

انتهای پیام

نظر شما