شناسهٔ خبر: 67389485 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

خضریان: سعید جلیلی ادامه دهنده راه شهید رئیسی است

کرمانشاه - ایرنا - علی خضریان نماینده مجلس شورای اسلامی در اجتماع هواداران کرمانشاهی سعید جلیلی گفت که این نامزد ریاست جمهوری ادامه دهنده راه شهید جمهور آیت الله رئیسی است.

صاحب‌خبر -

خضریان چهارشنبه شب در همایش هواداران سعید جلیلی در سالن انتظار کرمانشاه گفت: این مسیر را بدون تردید تا انتها پیش می رویم چراکه تردید سست کننده جهاد مومنانه است و از این لحظه هیچ اما و اگری وجود ندارد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در انتخابات ۲ جریان حضور اصلی دارد؛ یک جریان ارتجاع و دیگری جریان امتداد است؛ جریان ارتجاع یعنی بازگشت به ۷۰۰ کشته در روز برای کرونا و مسوولان مسوولیت ناپذبری که کشور را معطل واکسن کردند؛ جریان ارتجاع یعنی وزیر مسکن در ویلای لواسان خودش زندگی می کرد و خانه های مردم را مزخرف می دانست؛ جریان ارتجاع یعنی ۱۰ برابر شدن نرخ ارز و فقیر شدن مردم و حاکم شدن مسوولان فاسدی که بعد از هشت سال مسوولیت و سفرهای اروپایی گفتند کاره ای نیستیم.

خضریان گفت: اکنون باید از این افراد پرسید اگر اینطور است (کاره ای نبودید) پس چرا می خواهید دوباره قدرت در دست بگیرید؟

وی ادامه داد: جریان ارتجاع همان جریانی است که به دروغ لغو همه تحریم ها را اعلام کردند و بعد گفتند مجلس نگذاشت تحریم لغو شود؛ جریان ارتجاع یعنی تعطیلی ۷۰۰ کارخانه و وزیر بهداشتی که به مستضعفین می گوید خودت بمال! جریان ارتجاع یعنی دوره ژنرال های بی مسوولیت و سوء استفاده از قومیت ها، مذاهب و جنسیت ها.

وی ادامه داد: اما جریان امتداد یعنی مسوولیت پذیری و جان دادن برای جان مردم و بهانه نیاوردن که من کاره ای نیستم.

به گفته خضریان جریان امتداد با فساد حتی در وزارتخانه ها هم مقابله می کند و وزیر خودش را پیش از محاکمه عزل می کند.

وی افزود: جریان امتداد قصدش سربازی رهبری است و در ساعات آینده باید درباره واقعیت جریان امتداد با مردم صحبت کنیم‌؛ این انتخابات سرنوشت ما را در یک دهه آینده مشخص می کند لذا بیایید نذر و توسل کنیم تا مردم به سمت نامزد اصلح گرایش پیدا کنند چرا که هدایت قلب ها با خداست.

به اعتقاد خضریان رای بدنه بلاتکلیف جامعه از فردا آغاز می شود؛ او گفت: خود من فردا به روستاهای اطراف تهران می روم و با مردم حرف می زنم و هر یک از شماها نیز با ۱۰۰ نفر تماس برقرار کنید تا افراد را قانع کنیم و خواهش کنیم تا مشارکت کنند.

وی تصریح کرد : برخی از تصمیمات در بیش از ۲۰ سال آینده کشور تاثیر دارد، لذا باید حلقه طرفداران جلیلی گسترش پیدا کند و برای این کار حتی با امام جماعت های مساجد صحبت کنید تا لااقل بتوانند دویست رای عوض کنند.

وی در بخش دیگری از سخنانش خطاب به جمعیت سوال کرد که حالا چرا آقای جلیلی ؟ من بعد از انتخاب جلیلی دوباره به مجلس بر می گردم و هیچ قصد دنیایی ندارم و تا ۴ سال آینده نماینده خواهم بود اما چه کسی می گوید با اصلح مقبول ما به نفع نامزد دیگر که معلوم نیست صالح است یا نه کنار یرود؟

وی ادامه داد: امروز که جلیلی قصد دارد قیام ملی شهید رییسی را ادامه دهد می گویند نامزد ما سابقه اجرایی دارد و توانسته است پل و اتوبان احداث کند.

خضریان بیان کرد: سوال ما این است که مشکلات کشور مانند تورم، نرخ ارز، بنگاه داری بانکی و غیره چه ربطی یه سوابق عمرانی دارد؟ چرا فکر می کنیم مردم بازیچه دست سیاسیون هستند؟

وی گفت: چه کسی اجازه می دهد اصلح را خارج کنیم؟ برای ما مبانی انقلاب اصل است، ببینید کدام یکی به مبانی انقلاب نزدیک تر است.

وی در ادامه بیان کرد: ما قبلا رییس جمهور پرکاری داشتیم که از مبانی انقلاب فاصله گرفت و نیروهای انقلاب او را طرد کردند لذا در جهت ولی (فقیه) عمل کردن اصل است نه در جهت منافع دنیایی.

خضریان با تاکید بر اینکه جلیلی اصلح ، فساد ستیز ، عدالتخواه و نزدیکتر یه مبانی انقلاب است، افزود: نمی دانند جلیلی چند فرزند دارد و همسرش کجاست؟ حاشیه ندارد و خودش و نزدیکانش اهل سوء استفاده از بیت المال نیستند.

این نماینده مجلس ادامه داد: در حوزه مقاومت نیز جلیلی از اعضای اصلی جلسه عملیات وعده صادق بود و زمانی که دبیر شورای عالی امنیت ملی بود اختلاف بین آقای لاریجانی و رییس جمهور وقت را برطرف کرد و نگذاشت مردم از اختلافات آگاه شوند.

به گزارش ایرنا در این همایش عبدالرحیم بنکدار رییس ستاد انتخاباتی سعید جلیلی در استان کرمانشاه نیز سخنانی در حمایت از این نامزد ریاست جمهوری بیان کرد.

حاضران در این گردهمایی شعارهای امشب حمایت می کنیم جمعه قیامت می کنیم، سلام بر رییسی درود بر جلیلی و اتحاد - اتحاد جلیلی والسلام سر می دادند.

نظر شما