شناسهٔ خبر: 67297110 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

امام جمعه مرکز استان مازندران:

بزرگداشت و روایت‌گری جریان غدیر وظیفه همگان است

دشمنان ما امروز لحظه شماری می‌کنند رای درانتخابات یک درصدکم شود تا خوشحال شوند، اما ما به دنیای استکبار و ظلم اعلام می‌کنیم که این مردم تا پای جان در کنار ولایت فقیه از انقلاب اسلامی جانانه دفاع خواهند کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، آیت الله محمدی لائینی "نماینده ولی فقیه در مازندران و خطیب جمعه شهرستان ساری" در نمازجمعه اول تیرماه 1403 گفت: بزرگداشت عید سعید غدیرخم و روایت‌گری جریان غدیر وظیفه همه ماست، البته مهم‌تر از روایت، درایت غدیر و فهم پیام خداوند است، باید جشن‌های خیابانی برگزار کنیم، همراه با سرور، آذین‌بندی‌ها، محفل‌های مسجدی و خانگی.

وی افزود: سالروز دو میلاد خجسته؛ میلاد امام هادی (ع) و امام کاظم (ع) را پیش رو داریم، اینها در عصر و زمان خودشان پرچمدار ولایت و حجت خدا بر روی زمین بودند و پرچم را به دست دیگری سپردند.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین نیازهای جامعه نیاز قضایی است، افزود: بنده از خادمان صادق و دست اندرکاران حوزه قضا تشکر دارم، البته نقائص، قصور و تقصیر هم ممکن است باشد که باز هم توصیه می‌کنيم خود دستگاه قضا مراقبت بیشتری داشته باشند.

خطیب جمعه ساری بیان داشت: ما در حوزه مدیریت امور چه اجرایی یا حوزه‌های دیگر شاهد اعتراض‌ها، انتقادات و مطالبات به حق مردم که بر زمین مانده هستیم، بخشی از مدیریت‌ها مدیریت بی‌کفایت و بی تدبیر هستند که آسیب‌های جدی وارد کرده است.

وی ادامه داد: در مازندران پسماند بزرگترین آسیب است، چقدر محیط زیست خراب شده، چقدر کرایه برای انتقال زباله پرداخت کردیم، اما ۱۰ سال است که زباله‌سوز به سرانجام نرسیده، این جز بی‌کفایتی چیزی نیست.

نماینده ولی فقیه در مازندران اظهار کرد: ما در حوزه کشاورزی واقعا معضلات سال‌های نامتناهی را داریم، هنوز سوخت کشاورزان حل نشده، مسئله کود زراعت‌ها هم همینطور، در بازار آزاد است اما در تعاونی‌ها پیدا نمی‌شود، حداقل زیرساخت‌ها برای تولیدات کشاورزی را نتوانستیم فراهم کنیم.

وی گفت: در حوزه نرخ و قیمت و تثبیت قیمت متناسب برای مرکبات و برنج معضل داریم و واردات در این زمینه را نتوانستیم به درستی مدیریت کنیم.

آیت الله لائینی تصریح کرد: ما در حوزه جمعیت، زاد و ولد، مشکلات ازدواج و نازایی واقعا شاهد ناکارآمدی هستیم، در این زمینه مشوق‌هایی گفته شده از وام ازدواج تا چند فرزندی اما کسی توجهی نمی‌کند و اگر هم کم و بیش اعمال می‌شود همراه با تبعیض است.

وی با اشاره به سفر رئیس جمهور شهید به مازندران بیان داشت: رئیس جمهور شهید در سفر آخر به مازندران فرمودند که ۱۰ نفر از مدیران باید تعویض شوند علتش قطعا ناکارآمدی است، اصلا چرا منصوب شدند؟ شاید اگر خوب بررسی می‌شد تعداد از این هم بیشتر بود، البته اینها باعث نمی‌شود که ما مدیران و کارکنان خوب و لایق را نبینیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به انتخابات اشاره نمود و اظهار کرد: توصیه مقام رهبری و دلسوزان نظام این است که کاندیداها و طرفدارانشان اخلاقیات را رعایت کنند. دشمنان ما امروز لحظه شماری می‌کنند رای در انتخابات یک درصد کم شود تا خوشحال شوند، اما ما به دنیای استکبار، نفاق و ظلم اعلام می‌کنیم که این مردم تا پای جان در کنار ولایت فقیه از انقلاب اسلامی جانانه دفاع خواهند کرد.

نظر شما