شناسهٔ خبر: 67295579 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

امامان جمعه استان تهران: مشارکت بالای مردم در انتخابات حماسه ای دیگر خواهد بود

تهران- ایرنا- ائمه جمعه و جماعات استان تهران در خطبه های نماز جمعه این هفته بر حضور آحاد مردم در صحنه انتخابات و مشارکت بالا و حماسه سازی دیگری تاکید کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگاران ایرنا, امامان جمعه در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه در شهرستانهای استان تهران بر توجه به منویات رهبر معظم انقلاب در عرصه انتخابات تاکید کردند و اظهار داشتند: مردم مومن ایران اسلامی فهم صحیح و درستی از موقعیت امروز کشور دارند و با دقت و توجه انشاءالله زمینه انتخاب بهترین گزینه ریاست جمهوری را فراهم می کنند و به دور از تخریب‌ها و تندی‌ها، رقابت سالمی در این انتخابات رقم می خورد.

امام جمعه شهرری : رئیس جمهور تراز شهید رئیسی را انتخاب کنیم

امامان جمعه استان تهران: مشارکت بالای مردم در انتخابات حماسه ای دیگر خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری باتبریک هفته امامت و ولایت و همچنین عید سعید غدیر اظهار داشت: هدیه امام هادی(ع) زیارت امیرالمومنین در روز غدیر است و این زیارت یک دوره ولایت شناسی است.

وی تصریح کرد: غدیر را باید باشکوه برگزار کنیم و مانند اعیاد دیگر گرامی داشته شود و در روز عید غدیر در شهرری برنامه ریزی شده است که حدود 50 هزار اطعام صورت بگیرد.

شاهچراغی تاکید کرد: در آستانه هفتم تیرماه و فرا رسیدن شهادت آیت الله بهشتی و ۷۲تن از یاران او و شخصیت های برجسته جمهوری اسلامی ایران هستیم. شهید بهشتی به تعبیر امام خمینی(ره) به تنهایی یک امت بود؛ مظلوم زیست و مظلومانه به شهادت رسید او خار چشم دشمنان بود.

خطیب نمازجمعه ری عنوان کرد: شهید بهشتی معمار قوه قضائیه بود، قوه قضائیه تیغ برّان نظام اسلامی است و باید در مقابل چپاولگران و برهم زنندگان امنیت همیشه این تیغ برّان و تیز باشد.

شاهچراغی با اشاره به انتخابات ۸تیرماه خاطرنشان کرد: مشارکت بالای مردم ، نشانه بالا رفتن اعتبار کشور است. هرچه مردم حضور گسترده ای داشته باشند در عرصه بین الملل اقتدار و ابهت ایران اسلامی ارتقا می یابد.

وی تصریح کرد: در حضور و مشارکت مردم چیزی که عاید ملت می شود تحول در مدیریت کشور و خروج از رکود است. مشارکت مردم باعث ناامیدی دشمن و باعث وحدت ملی می شود.

امام جمعه ری با اشاره به توصیه های رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص انتخاب فرد اصلح یادآورشد: رهبر عزیز انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) انتخابات را دارای اهمیت دانستند و بر حضور حداکثری مردم و دوم انتخاب خوب و یک انتخاب اصلح تاکید داشتند. مردم از دیگران دعوت کنند شاید برخی انقلاب را قبول نداشته باشند اما امنیت و اقتدار کشور را قبول دارند و دوست دارند که یک کشور قدرتمند داشته و به این مسئله بی تفاوت نیستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح اصل عقلایی است و برعهده مردم می باشد و در راستای انتخاب کسی را انتخاب کنیم که در تراز شهید جمهور آیت الله رئیسی بوده و ولایت مدار باشد.

امام جمعه پردیس:مشارکت بالا در انتخابات ایران را قوی تر خواهد کرد

امامان جمعه استان تهران: مشارکت بالای مردم در انتخابات حماسه ای دیگر خواهد بود

حجت الاسلام سید حسین حسینی در خطبه های عبادی - سیاسی نماز جمعه این هفته ضمن تبریک فرا رسیدن عید سعید غدیر در جمع نمازگزاران، اظهار داشت : در این آثار مشارکت بالا که معجزه‌ آفرین است،هم خود سهیم باشیم وهم دیگران را دعوت کنیم تا این مشارکت بالا محقق شود به دلیل اینکه حصار امنیتی کشور وابسته به همین حضور مردمی است.

امام جمعه شهرستان پردیس با بیان اینکه انتخابات دام گاه دو قطبی سازی ها است ، توضیح داد: دوقطبی حقیقی، دوقطبی انقلابی و غیرانقلابی بوده و هست، این دوقطبی، همان دوقطبی حق و باطل است که به صورت‌های اسلام و کفر، ایمان و نفاق، نور و ظلمت، هدایت و ضلالت، صدق وکذب، عدل و ظلم است که بروز و ظهور می‌یابد.

وی با اشاره به دوقطبی سازی در انتخابات پیش رو خاطر نشان کرد: دو قطبی سازی؛ توسعه و عدالت، کارنامه و برنامه، صالح مقبول و اصلح نا مقبول را در صحبت های کاندیداهای انتخابات شاهد هستیم.

حسینی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای حادثه هفتم تیر، توضیح داد: شهید بهشتی بر اصل شایسته سالاری و اصل تقدم تعهد بر تخصص در انتخاب مدیران تاکید داشت و این شهید والا مقام در مدیریت های اسلامی تعهد سلامت اخلاقی و انسانی اولویت دارد.

وی با تقدیراز حسن کشاورز ریاست دادگستری و علیپور دادستان پردیس تشکر کرد، اظهار داشت: تقویت نظارت بر مجموعه تحت نظر، اهتمام جدی به حل و تعیین و تکلیف پرونده های کهنه ای که سالها مانده و باعث رنج و عذاب مردم و از هم پاشیدگی خانواده ها شده ، پیگیری جهادی و انقلابی ترک فعل هاست که مطالبه جدی مردم است و تسریع بخشی رفع مشکلات شهروندان در طی تصدی امور قضایی قابل تقدیر است.

امام جمعه شهرستان پردیس: با بیان اینکه معجزه حماسه جمهور با دوشرط مشارکت بالا و انتخاب خوب ، اتفاق می افتد بیان کرد: روز انتخابات و روز حماسه حضورمردم ، با مشارکت بالا وحضورخوب معجزه می‌کند و اعتبارواقتدارکشور و تحول در مدیریت اتفاق می افتد.

امام جمعه موقت دماوند: عید غدیر خط بطلان بر نگاه غلط سکولاری است

امامان جمعه استان تهران: مشارکت بالای مردم در انتخابات حماسه ای دیگر خواهد بود

حجت‌الاسلام مسعود اکبریان، در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته دماوند ضمن تبریک فرارسیدن عید سعید غدیر خم اظهار کرد: عید غدیر خط بطلان بر نگاه غلط سکولاری است که عده‌ای به اسلام دارند، آنهایی که سعی می‌کنند اسلام را از مسائل سیاسی و اجتماعی کنار بگذارند و در مسائل شخصی منحصر کنند.

وی افزود: غدیر یک مسئله شیعی نیست و احیا کننده قدرت اسلام است؛ لذا جمهوری اسلامی و انقلاب، احیاگر معنای ولایت است و این نکته را به رخ جهانیان کشاند.

امام جمعه موقت دماوند گفت: هفتم تیر، سالروز شهادت یکی از شاخص‌ترین نظریه پردازان گفتمان انقلاب اسلامی شهید مظلوم آیت الله بهشتی است و در انتخاب مدیران، با عنوان شایسته سالاری و شایسته گزینی اصلی مطرح است.

اکبریان اظهار کرد: روزهای پرفراز و نشیب قبل از انتخابات را سپری می‌کنیم؛ انتخابات حماسه مردم است و تحقق این حماسه دو شرط اساسی دارد و یک شرط آن مشارکت بالا و شرط دوم انتخاب خوب است.

امام جمعه موقت دماوند گفت: مشارکت بالای مردم در انتخابات، اعتبار و آبروی کشور را بالا می‌برد و مشارکت بالا دشمن را ناامید می‌کند و مانع تعرض دشمن می‌شود؛ ملاک‌های رئیس جمهور تراز انقلاب مشخص است.

اکبریان خاطرنشان کرد: گره زدن معیشت مردم با توافق، متوقف کردن کشور، عدم توجه به پتانسیل داخلی، عدم اقبال به کشورهای همسایه، این‌ها سیاست‌هایی بود که در نتیجه سیاست غلط دوگانه «معیشت و ارتباط با آمریکا» ضربه‌های سنگینی به کشور وارد کرد.

وی اضافه کرد: انشاالله عزیزانی که پا در این عرصه گذاشته‌اند، فهم صحیح و درستی از موقعیت امروز کشور داشته باشند و همچنین مردم عزیز هم با دقت و توجه انشاءالله زمینه انتخاب بهترین گزینه را فراهم کنند و به دور از تخریب‌ها و خشونت‌ها و تندی‌ها انشاءالله رقابت سالمی رقم بخورد.

امام جمعه پاکدشت : حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو جمهوریت و اسلامیت را تقویت می کند

امامان جمعه استان تهران: مشارکت بالای مردم در انتخابات حماسه ای دیگر خواهد بود

حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار در خطبه های این هفته نماز جمعه اظهار داشت: اولین روز از تابستان را با تنش آبی آغاز می کنیم. یک جنبه تقوا پرهیز از اسراف است‌. خداوند اسراف کاران را دوست ندارد. با وجود بارش نزولات آسمانی اما ۶ استان کشور دچار تنش آبی است.

وی در ادامه افزود: استان تهران یک پنجم جمعیت کشور را در دل خود با این تنش آبی جای داده است. یادمان باشد با آب مهربان باشیم که اگر نباشیم آب با ما نامهربانی می کند. یکی از راهکارها جلوگیری از اصراف و صرفه جویی کردن است. در دولت سیزدهم ۵ ابرپروژه آبی آغاز شد که بزودی به اتمام‌می رسد.

خطیب نمازجمعه پاکدشت در ادامه خطبه ها به آغاز هفته افشای حقوق بشری آمریکایی اشاره کرد و گفت: در سال ۱۳۶۰روزهای سختی رقم خورد. در ۶تیرماه یک انفجار در مسجد ابوذر که باعث جانباز شدن علمدار انقلاب امام خامنه ای(حفظه الله) شد و دوم ۷تیرماه بود که آیت الله شهید بهشتی و ۷۲تن از یاران شان به شهادت رسیدند.

وی ادامه داد: شهید بهشتی دارای شخصیتی بزرگ است که امام راحل در خصوص ایشان فرمودند که شهید بهشتی یک ملت برای ملت ما بود و در ادامه کارهای خباثت بار دشمنان و منافقین در شهریور ماه رئیس جمهور و نخست وزیر کشور در انفجار دیگری به شهادت رسید. اما خوشبختانه شاهد هستیم که اختلالی در کشور رخ نداد و این مهم را در ۳۰ اردیبهشت امسال شاهد بودیم که رهبری در پی شهادت شهید جمهور آیت الله رییسی فرمودند، اختلالی در کشور رخ نمی دهد و کشور با سکانداری ایشان اداره شد و هفته آینده رییس جمهوری به دست مردم انتخاب می شود.

وی افزود: این انتخابات از ۲جهت حائز اهمیت است در گام نخست این که برخلاف تلاش دشمنان مشارکت گسترده را در تقویت جمهوریت و اسلامیت را رقم بزنیم و در گام دوم کسی را که کاردان و کارآمد و دارای برنامه باشد و اهل برنامه ریزی و مردم داری باشد انتخاب کنیم. کسی باید انتخاب شود که باوجود تحریم ها راه اقتصادی بازکند و عضو شانگهای و بریکس شود و در خانه دشمنان قرآن و عکس سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی به دست بگیرد و سخن بگوید.

جوکار در پایان بیان کرد: باید کسی انتخاب شود که مرتب نگوید نمی شود و به دنبال مسدود کردن مسیر شهیدجمهور نباشد.

امام جمعه قرچک : وظیفه شرعی و سیاسی امروزه ما شرکت در انتخابات است

امامان جمعه استان تهران: مشارکت بالای مردم در انتخابات حماسه ای دیگر خواهد بود

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اسماعیلی امام‌جمعه قرچک در خطبه نمازجمعه این هفته شهرستان با توجه به انتخابات اظهار داشت: همه ما وظیفه داریم تا مقابل هنجار شکنان،پشتیبان نیروهای انتظامی باشیم چراکه حمایت‌های ما می‌تواند وضعیت را برای رفع و بهبود مشکلات سرعت ببخشد.

وی گفت: یکی از وظایف شرعی و سیاسی امروزه ما شرکت در انتخابات است،تا با حضور پرشور خود در صحنه انتخابات خاری بر چشم دشمن باشیم علاوه بر آنکه تلاش کنیم تا با انتخابی اصلح پلی برای رفع مشکلات کشور باشیم.

وی در ادامه به شاخصه های مطرحی از سوی مقام معظم رهبری اشاره و بیان کرد: انتخابات اصلح تنها عمل به شاخصه‌های رهبری است در همین راستا مقام معظم رهبری در برهه‌ انتخابات شاخصه‌هایی را مطرح می‌کنند که باید داوطلبان به آنها عمل کنند و مردم نیز بر همان اساس به کاندیدای مورد نظر خود رای بدهند.

خطیب نمازجمعه قرچک در پایان یادآور شد: جبهه انقلابی ایران رئیس جمهوری همچون شهید رئیسی نیاز دارد تا با فعالیت‌های جهادی خود مرحمی بر مشکلات مردم باشد مهمتر از ان گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشد.

دادستان قرچک: یکی از وظایف قوه‌ قضائیه نظارت بر حسن اجرای قانون است

 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک با اشاره به وظایف قوه قضائیه گفت: یکی از وظایف قوه‌ قضائیه نظارت بر حسن اجرای قانون است.

 ساسان غلامی در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان قرچک ضمن اشاره به وظایف قوه قضاییه اظهار داشت: یکی از وظایف اساسی قوه قضائیه نظارت بر حسن اجرای قانون است،هنگامی که در مجلس قانونی مصوب می‌شود دستگاه های قضایی وظیفه‌دارند تا نسبت به پیگیری اون موضوع اقدام کنند.

وی افزود: از دیگر وظایف قوه قضائیه جلوگیری از فساد و منع عبور از خط قرمزها در کشور است و اجازه قانون ‌شکنی به افراد نمی‌دهند چراکه دستگاه قضایی با خاطیان به طور جدی برخورد می‌کند.

دادستان عمومی و انقلاب قرچک تصریح کرد: اما مسئله‌ای که این نهاد را تهدید می‌کند،کمبود نیروی انسانی است که با توجه به میزان ثبت شکایات و پرونده‌های قضایی باعث می‌شود تا کار را برای کارمندان این نهاد دشوار کند.

وی خاطرنشان کرد: در سطح شهرستان با توجه به کمبود نیروی انسانی سعی داریم تا با حسن وجه و قاطعیت به موضوعات رسیدگی کنیم تا مبادا حق کسی ضایع شود.

امام جمعه ورامین: اعتقاد عملی به مبانی انقلاب و ولایت فقیه مهمترین اصل در انتخاب فرد اصلح است

امام جمعه شهرستان ورامین گفت: یکی از مهمترین ملاک در انتخاب فرد اصلح برای ریاست جمهوری، اعتقاد عملی به مبانی انقلاب و ولایت فقیه است که مردم باید به آن توجه کامل داشته باشند.

حجت الاسلام مجتبی عزیزی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ورامین که در مصلای صاحب الزمان(عج) این شهرستان اقامه شد اظهار داشت: انتخابات ریاست جمهوری، از اهمیت بسیاری زیادی برای کشور و آینده نظام مقدس جمهوری اسلامی برخوردار است و حضور پرشور مردم در این تعیین سرنوشت نقش اساسی دارد.

وی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب شاخصه هایی را برای انتخاب رییس جمهور اصلح بیان کرده و راه را به مردم نشان داده‌اند، یکی از مهمترین این شاخصه‌ها اعتقاد عملی به مبانی انقلاب اسلامی است .

عزیزی با تأکید بر این که اساس نظام مقدس جمهوری اسلامی بر پایه امامت تشکیل شده اظهار داشت: این نهضت الهی بر اساس اصل امامت و ولایت فقیه پایه ریزی ، پیروز و تثبیت شده و فردی که می خواهد رییس جمهور شود، باید اعتقاد قلبی و التزام عملی به ولایت فقیه داشته باشد.

وی با اشاره به جایگاه رفیع ولایت فقیه و رهبری در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: زمانی که بالگرد رییس جمهور سقوط کرده بود، هنوز مجلس خبرگان شکل درستی نگرفته بود، مجلس شورای اسلامی هم در روزهای پایانی خود قرار داشت ولی به برکت هدایت‌های رهبر معظم انقلاب، خللی در نظام اسلامی به وجود نیامد.

وی با دعوت از نامزدهای انتخابات و طرفداران آنان به حفظ وحدت و انسجام ملی گفت: خوشبختانه در سطح شهرستان ورامین، اتحاد و دوستی بین رؤسای ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی وجود دارد که امید است این اصل تا روز انتخابات با قوت ادامه داشته باشد.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه ورامین با گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و هفته قوه قضائیه گفت: افرادی که به دستگاه قضایی مراجعه می کنند، رنج کشیده و گاه عصبانی هستند و قطعا متانت قضات می تواند به آرامش آنها کمک کند.

عزیزی تصریح کرد: آرامش ساحل، هیجان و موج دریا را مهار می کند و انتظار این است قضات نیز با آرامش به هیجانات مراجعین آرامش دهند.

امام جمعه شهرستان شهریار :انتخابات، کشور را بیمه و موجب تقویت و امنیت است/غدیر مایه قدرت و عزت اسلام است 

حجت الاسلام سید حسین حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار در خطبه های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهریار اظهار داشت:در غدیر دو مسئله مهم وجود دارد حقیقت نصب امیرالمومنین به عنوان امامت بعد از پیامبر گرامی اسلام است و  مسئله پرداختن به حکومت ، سیاست ، امامت و اداره امت بعد از پیغمبر است.

وی بیان کرد: غدیر مایه قدرت و عزت اسلام است غدیر عامل یأس کفار است و غدیر، عامل غلبه اهل حق بر اهل باطل  است،وظیفه ما شناساندن غدیر به  همه آحاد مردم جهان و در رأس آن عموم مسلمانان است، حدیث سلسله الذهب علی بن موسی الرضا علیه السلام بهترین سند حقانیت و معرفی امامت است.

امام جمعه شهرستان شهریار تصریح کرد:  ولایت ائمه باعث پاک شدن انسان‌ها است جنگ و مخالفت دشمنان بر سر امامت و ولایت است مهمترین امر در نجات بخشی  امروز جهان اسلام، برگشت به غدیر و امامت است ،عزت، وحدت  و پیروزی ما مرهون ملتی است که ولایتمدار هستند ولایت رمز عزت و پیروزی و وحدت ماست.

حجت الاسلام حسینی نوری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به هفته قوه قضاییه و سالروز شهادت شهید بهشتی و یارانش  گفت: شهید بهشتی از شاخص‌ترین نظریه پردازان گفتمان انقلاب اسلامی بود،او از بنیانگذاران محوری نظام مدیریت تراز اسلامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی بود،اخلاق مدیریتی اصل شایسته سالاری در انتخابات مدیران اصل تقدم تعهد بر تخصص در انتخاب مدیران نظم رمز موفقیت آمیز شهید بهشتی در مدیریت بود.

وی بیان کرد :اقدامات انقلابی قوه قضاییه همیشه موجبات رضایتمندی عمومی را به همراه داشته و دارد ،توقعات از قوه قضاییه این است که  با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کنند ، ناهنجاری‌های اجتماعی در مراکز تولیدی و فروش، اداری و خدماتی خرید و این گونه موارد برخورد بدون اغماض داشته باشد.

حسینی نوری عنوان کرد: فساد در دستگاه‌هایی که باعث ناامیدی و بی‌اعتمادی مردم با نظام می‌شوند باید در رأس امور باشد تا موجبات امید بخشی در سطح جامعه را بیش از پیش فراهم کند.

وی در ادامه با اشاره به هشتم تیر ماه و ایام انتخابات  چهارمین دوره ریاست جمهوری  تصریح کرد: انتخابات حماسه حضور مردم است ،انتخابات معجزه حضور مردم  و افق گشاست، این را باید همه تبیین کنیم که  با مشارکت بالا و انتخاب درست موجبات  بیمه شدن کشور در کوران اتفاقات  را فراهم می‌کند، حضور حداکثری  مانع تعرض دشمن  و ایجاد هجمه پی در پی آن به انقلاب و نظام می‌شود،انتخابات پر شور  باعث تقویت اقتدار و امنیت کشور می‌شود،تحول در مدیریت کلان  باعث وحدت ملی می‌شود و باید گفت این وفاق و اتحاد ملی بزرگترین سرمایه نظام  مقدس جمهوری اسلامی ایران است.


حسینی نوری خاطر نشان کرد: جبهه انقلاب باید در میدان انتخابات همواره دو راهبرد و مهم را   مد نظر داشته باشد، راهبرد مشارکت حداکثری راهبرد پیروزی جریان و تفکر انقلابی ،تحقق اسلامیت  و حرکت در راه و منش انقلاب اسلامی و آرمان های امام و شهدا است.

امام جمعه شهریار  در پایان متذکر شد: یکم تیر ماه روز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی است، باید گفت جامعه امروز مخصوصاً نسل جوان نیازمند معارف ناب اسلامی است تبلیغ و تبیین معارف حقه اهل بیت پیامبر صلی الله است،حرکت در این راه باعث تقویت باورها  و مقابله با انحراف و  رفع کمبودها می‌شود.  باید همه ما  با دعوت هنرمندانه و تلاش  در جهت جهاد تبیین در مقابل بمباران دشمن مقابله کنیم تا جوانان از آسیب های این روزها دور بمانند و مصون شود.

برپایی میز خدمت قضایی در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته  شهرحسن آباد و بخش فشافویه 

نمازجمعه این هفته شهرحسن آبادوبخش فشافویه به امامت حجت الاسلام و المسلمین امیری امام جمعه فشافویه در مصلی امام خمینی( ره )برگزار شد .

 یعقوبی شهردارحسن آباد و چندتن از همکاران مجموعه شهرداری، محبوبی رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه وهمکاران حوزه قضایی، ریاست کلانتری ۱۷۶ حسن آباد و ریاست کلانتری شمس آباد وعوامل انتظامی ، ائمه جماعات ،خانواده معظم شهدا در کنار مردم ولایتمدار شهرحسن آباد و بخش فشافویه در صفوف بهم پیوسته نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شرکت نمودند.

در نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته شهر حسن آباد میز خدمت مدیران حوزه قضایی و انتظامی برگزار و رئیس حوزه قضایی بخش فشافویه، شهردار و روسای کلانتری حسن آباد و شمس آباد و دیگرمدیران حاضر در نماز جمعه به پاسخگویی درخواست های شهروندان  پرداختند .

گفتنی است همزمان با آغاز هفته قوه قضائیه از ریاست محترم حوزه قضایی بخش‌ فشافویه و همچنین از تلاش و زحمات رئیس کلانتری حسن آباد و شمس آباد وپرسنل این مجموعه با اهدای لوح سپاس از سوی ستاد نماز جمعه تجلیل بعمل آمد. 

نظر شما