شناسهٔ خبر: 67292367 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

وقوع واقعه غدیر دیگری در ایران باحضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری

جانشین فرماندهی سپاه حضرت ولیعصر (عج) خوزستان حضور پرشور ملت ایران در انتخابات هشتم تیرماه و انتخاب اصلح خود را واقعه غدیر دیگری در تاریخ توصیف کرد.

صاحب‌خبر -

وقوع واقعه غدیر دیگری در ایران در روز هشتم تیرماه

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، سردار پاسدار مسعود فلاحی ضمن تبریک دهه امامت و ولایت، هشتم تیرماه را یک واقعه غدیر دیگر برشمرد و گفت: در این تاریخ مردم در انتخاباتی شرکت می‌کنند که مشابه واقعه غدیر است؛ به همین جهت همانگونه که در غدیر یک انتصاب الهی صورت گرفت، در هشتم تیرماه نیز، عبدالله خوبی باشیم تا بتوانیم عبدی صالح برای این کشور اسلامی انتخاب کنیم. وی در ادامه با به یکی از فرمایشات مقام معظم رهبری، افزود: رهبر معظم انقلاب فرمودند در شب لیله القدر سرنوشت انسان بر اساس عملکرد یک سال، تنها در یک شب عطا می‌شود، اما در انتخابات سرنوشت چهار سال ما به دست خودمان و با عنایت الهی مقرر می‌شود و مشارکت حداکثری در انتخابات ضمن تعیین سرنوشت خودمان و افزایش عزت و اقتدار ایران اسلامی، بی‌شک می‌تواند آب سردی بر آتش دشمنان در این عرصه‌های حساس، باشد.

سردار فلاحی با عنوان اینکه حضرت امام خمینی (ره) فرمودند عشایر ذخایر انقلاب هستند و امروز در عرصه انتخابات نیز این قشر پای صندوق‌های رای می‌آیند و توطئه دشمن را خنثی می‌کنند، ادامه داد: امروز برای جنگیدن با دشمنان نظام و انقلاب باید در یک جبهه قرار بگیریم و توطئه دشمن را با مشارکت حداکثری در انتخابات خنثی کنیم.

سرهنگ پاسدار فرحانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شادگان نیز به گزارش مختصری از فعالیت‌های بسیجیان در این شهرستان پرداخت و گفت: اگرچه شادگان یک شهرستان کم برخوردار است ولی بحث مردمی، دین داری، صفا و صمیمیت و یکپارچگی بسیار بالایی به چشم می‌خورد که اوج آن در عرصه مشارکت مردم در انتخابات است که از جمله شهرستان‌های با مشارکت بالا در استان ارزیابی شده است.

نظر شما