شناسهٔ خبر: 67253622 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تدوین شیوه نامه‌های اجرایی رسانه‌های خوزستان در انتخابات هشتم تیرماه

دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان از تدوین شیوه نامه‌های اجرایی رسانه‌های خوزستان در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در استان خبر داد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مجید منادی با اشاره به برگزاری نشست شورای اطلاع رسانی دولت با هدف بررسی نهایی و آماده‌سازی دستگاه‌های اجرایی در بعد رسانه و اطلاع رسانی به منظور برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات ریاست جمهوری، گفت: شیوه نامه‌های اجرایی رسانه‌های استان در انتخابات تدوین شد و مدیران دستگاه‌های اجرایی باید داده‌های لازم را برای تبیین خدمات نظام در اختیار رسانه‌ها قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌های استان با تبلیغات و اطلاع‌رسانی گسترده، حرکت خود را در جهت حضور حداکثری مردم و مشارکتی پرشور، آغاز کرده‌اند، افزود: تبیین وظایف شورایa اطلاع رسانی در استان و شهرستان‌ها از جمله موارد مهم تاکید شده در این نشست بود، ضمن اینکه فرمانداران نقش اصلی را در برگزاری انتخابات دارند و دیگر دستگاه‌های اجرایی که در این فضا وظایفی را بر عهده دارند، باید آمادگی لازم را داشته باشند و بر اساس شیوه نامه‌هایی که در حوزه رسانه‌ای و فرهنگی و مجازی ابلاغ و آماده شده است، عمل کنند.
 
منادی ادامه داد: با هماهنگی معاونت سیاسی استانداری نشستی روز سه شنبه به شکل برخط با فرمانداران شهر‌های مختلف برگزار می‌شود که دستورالعمل‌ها تبیین خواهد شد.
 
دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در خوزستان تشریح خدمات دولت سیزدهم و شهید جمهور را از دیگر موارد مهم مطرح شده در شورای اطلاع رسانی دانست و اضافه کرد: شخص آیت الله رییسی نگاه ویژه به استان خوزستان داشتند که موجب رفع برخی مشکلات قدیمی و دیرینه این استان شد و لازم است همه مسئولان و مدیران که در این فرآیند خدمت‌رسانی کردند اطلاعات لازم را در این مدت در اختیار رسانه‌های دلسوز و متعهد و فضای مجازی قرار دهند.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با تاکید بر اینکه نباید خلا اطلاعات برای رسانه‌ها در جهت ارائه عملکرد دولت وجود داشته تصریح کرد: اطلاعات و آمار باید به شکل دقیق در اختیار این عزیزان قرار بگیرد و با امیدآفرینی در میان مردم، شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات پیش رو باشیم.
 
شورای نگهبان، اسامی ۶ نامزد انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد که براساس حروف الفبا مسعود پزشکیان، مصطفی پورمحمدی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی و محمدباقر قالیباف با یکدیگر رقابت می‌کنند.
 
چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه امسال برگزار می‌شود.

نظر شما