شناسهٔ خبر: 67291724 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

استاد قلابی دستگیر شد

فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقی که خود را با هویت جعلی استاد معرفی می‌کرد، با ۸۸ فقره سرقت لپ تاپ و وسایل الکترونیکی دیگر در سمنان خبر داد.

صاحب‌خبر -

استاد قلابی دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ سردار جلیل موقوفه ئی با اشاره به اطلاع شهروندان درپی وقوع سه فقره سرقت لپ تاپ در دو دانشگاه شهر سمنان گفت: ماموران درعملیاتی توانستند هویت و محل‌های اختفای سارق را شناسایی کنند.
وی از دستگیری سارق و با همکاری پلیس آگاهی شهرستان سرخه خبر داد و گفت: پلیس با حکم قضایی نیابتی سارق را در محل اختفایش که یک پانسیون اجاره‌ای بود دستگیر و به سمنان منتقل کردند.
فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در مخفیگاه‌های متهم در شهر‌های کرج و تهران مقادیر زیادی لپ تاپ، تبلت، گوشی تلفن همراه، آی پد و. کشف و ضبط شده، گفت: این سارق حتی برای رفت و آمد خود به شهر‌های مختلف از خودرو‌های اجاره‌ای استفاده کرده بود و به صورت کاملا حرفه‌ای سعی داشت ردی از خود باقی نگذارد.
سردار جلیل موقوفه ئی با اشاره به اینکه متهم به ۸۸ فقره سرقت در شهر‌های مختلف اعتراف کرده است، افزود: سارق خود را به عنوان استاد و یا دانشجوی دانشگاه در شهر‌های تهران، اصفهان، زنجان، همدان، قزوین، اراک و خمینی شهر جا زده بود و با ورود به دانشگاه‌ها با ظاهری شیک و موجه اقدام به سرقت موبایل، تبلت و لپ تاپ از دانشجویان کرده بود.
وی گفت: از دیگر شگرد‌های این سارق حرفه‌ای این بود که پس از گرفتن تاکسی‌های اینترنتی، با چرب زبانی و بهانه‌های مختلف موبایل رانندگان را گرفته و از آنها سرقت کرده بود.
فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه سارق در بازجویی‌های خود هویت فردی که وسایل را به او می‌فروخت معرفی کرده گفت: مالخر وسایل نیز با اقدامات به موقع ماموران پلیس دستگیر شد.
سردار موقوفه ئی با بیان اینکه تلاش برای شناسایی مالباختگان و تحویل وسایل کشف شده به آنها ادامه داد افزود: این سارق حرفه‌ای نیز پس از تکمیل پرونده مقدماتی به دستگاه قضا معرفی و روانه زندان شد.

نظر شما