شناسهٔ خبر: 67294281 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اکونیوز | لینک خبر

دستگیری سارق استاد و دانشجوی قلابی در سمنان/۸۸فقره لپ تاپ سر... -

اقتصاد ایران: سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارقی که خود را جای استاد و دانشجو در سمنان جا زده بود، خبر داد و گفت: این سارق به انجام ۸۸ فقره سرقت لپ تاپ و وسایل الکترونیکی اعتراف کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای پیش از ظهر جمعه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در پی سرقت سن لپ تاپ در دانشگاه سمنان موضوع در دستور کار رسیدگی قرار گرفت، ابراز داشت: بلافاصله اکیپی از مأموران کلانتری ۱۳ برای شناسایی سارق یا سارقان پرونده را مورد بررسی قرار دادند.

وی بابیان اینکه پلیس در تحقیقات خود موفق به شناسایی هویت سارق در کرج شد، افزود: با همکاری پلیس سرخه و اخذ حکم قضائی متهم مورد نظر در کرج دستگیری شد.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه متهم به سمنان انتقال یافت، ابراز داشت: در مخفیگاه متهم انواع لپ تاپ، تبلت، گوشی و غیره کشف و ضبط شدند.

موقوفه‌ای ادامه داد: این سارق خود را به عنوان استاد یا دانشجو جا زده و با این شگرد موبایل، لپ تاپ، تبلت دانشجویان را کش روزنی کرده بود.

وی بابیان اینکه سارق این شگرد را در شهرهای تهران، اصفهان، زنجان، همدان، قزوین، اراک، خمینی شهر و سمنان به کار گرفته بود، افزود: متهم در مجموع ۸۸ به انجام سرقت در این شهرها اعتراف کرده است.

فرمانده انتظامی سمنان سارق در بازجویی انگیزه خود را خوش گذرانی و تهیه پول سفر خارج کشور عنوان کرده است، تلاش برای شناسایی مال‌باختگان و تحویل آنها ادامه دارد.

نظر شما