شناسهٔ خبر: 67287941 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

همه واحد‌های نیروگاه شهید سلیمانی کرمان در مدار تولید

در آستانه تابستان ، همه واحد‌های نیروگاه شهید سلیمانیِ کرمان، با آمادگی کامل در مدار تولید قرار گرفته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان اعلام کرد: برای آمادگی هرچه بیشتر واحد‌ها و تقویت شبکه برق کشور برای اوج مصرف( پیک) تابستان تعمیرات اساسی و بازدید‌های دوره‌ای واحد‌های گاز و بخار نیروگاه شهید سلیمانی از پاییز سال گذشته آغاز شده بود با موفقیت انجام و در موعد مقرر به اتمام رسید و این واحد تولیدی با تمام ظرفیت در مدار قرار گرفت.
کاویانی ادامه داد: در این بازه زمانی با برنامه‌ریزی اعمال شده عملیات بازدید چهار هزار و هشت هزار ساعت  روی واحد‌های گاز و عملیات بازدید سالانه بر روی واحد‌های بخار انجام شد.و همچنین واحد‌های دو و پنج گازی و چهار بخار نیز پس از انجام تعمیرات اساسی در مدار تولید قرار گرفته‌اند و باعث تقویت شبکه برق استان و کشور شده‌اند.
مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق کرمان تاکید کرد: در مدت زمان تعمیرات واحد پنج گازی نیروگاه طرح ارتقای توان به روش باز چینش پره‌های کمپرسور بر روی این واحد نیز صورت گرفته است.
نیک طبع مدیر برنامه ریزی نیروگاه سیکل ترکیبی در باره ساخت قطعات مورد نیاز نیروگاه توسط متخصصان داخلی گفت:، تا کنون بیش از ۱۰۰ قطعه حیاتی نیروگاه شهید سلیمانی کرمان، بدست متخصصان داخلی و شرکت‌های دانش بنیان ساخته  و افتتاح شده است.

<div id="video-display-embed-code_11235858"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264664/11235858?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما