شناسهٔ خبر: 67286070 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

برتری سپاهان برابر مس رفسنجان در نیمه نخست فینال جام حذفی

تهران- ایرنا- نیمه اول فینال جام حذفی فوتبال با برتری سپاهان به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی در آستانه قهرمانی قرار بگیرند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، تیم‌های فوتبال سپاهان و مس رفسنجان از ساعت ۱۷:۴۵ عصر امروز در فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفته‌اند تا با مشخص شدن قهرمان این مسابقات، پرونده فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ فوتبال ایران بسته شود.

بیژن حیدری با کمک‌های فرهاد فرهادپور و علیرضا مرادی قضاوت این مسابقه را در حالی بر عهده دارند که این مسابقه با استفاده از کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود.

سپاهان که با برتری مقابل شمس آذر، استقلال آبی‌پوش ملاثانی، ملوان و گل‌گهر، راهی فینال شده است، پس از ناکامی در لیگ برتر به دنبال کسب قهرمانی در جام حذفی است و در طرف دیگر مس رفسنجان با محرم نویدکیا احیا شده و با شکست استقلال، پیکان، تراکتور و آلومینیوم اراک فینالیست شده است، در پی کامل کردن شگفتی‌سازی در این جام است.

در این دیدار سپاهان بازی را بهتر آغار کرد و در دقیقه ۷ شهریار مغانلو توانست گل اول بازی را وارد دروازه مس کند تا زردپوشان اصفهانی یک بر صفر جلو بیفتند. در ادامه باز هم این سپاهان بود که برتری داشت و در دقیقه 23 پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدئویی، حیدری نقطه پنالتی را به نفع سپاهان نشان داد تا این تیم شانس رساندن اختلاف به دو گل را پیدا کند. در ادامه مغانلو پشت توپ قرار گرفت و این ضربه را تبدیل به گل کرد تا سپاهان ۲ بر صفر پیش باشد.

در ادامه تلاش دو تیم نتیجه‌ای نداشت و نیمه اول با برتری ۲ بر صفر سپاهان به پایان رسید.

ترکیب اولیه سپاهان:

نیما میرزازاد، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، محمد کریمی, برایان دابو، امید نورافکن, جواد حسین‌نژاد، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو

سرمربی: ژوزه مورایس

ترکیب اولیه مس رفسنجان:

حامد لک، رامتین سلیمان‌زاده، مجید نصیری، حسن جعفری، میثم تیموری، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، منتظر محمد، سعید واسعی، محمدمهدی محبی و سجاد شهباززاده

سرمربی: محرم نویدکیا

نظر شما