شناسهٔ خبر: 67277520 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

فینال جام حذفی/ترکیب احتمالی سپاهان مقابل مس‌ رفسنجان

تیم فوتبال سپاهان اصفهان در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتبال جام حذفی در ورزشگاه آزادی مقابل مس‌رفسنجان قرار می‌گیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و مس‌رفسنجان در چارچوب دیدار فینال رقابت‌های فوتبال جام حذفی امروز از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در ورزشگاه آزادی و با استفاده از کمک داور ویدیویی برگزار می‌شود.

سپاهان در تقابل‌های اخیر مقابل مس عملکرد بهتری داشته، طلایی‌پوشان موفق شدند دیدار رفت را با نتیجه ۴ بر یک به برتری دست پیدا کنند و دیدار برگشت نیز در رفسنجان با تساوی یک بر یک به پایان رسید. سپاهان مسیر نسبتا آسان‌تری نسبت به مس رفسنجان برای رسیدن به فینال داشت.

 

شاگردان ژوزه مورایس ابتدا شمس آذر را در اصفهان شکست دادند و برابر استقلال ملاثانی هم به برتری رسیدند و در ادامه با غلبه بر ملوان و گل گهر سیرجان به فینال مسابقات راه یافتند. طلایی‌پوشان پس از ۱۱ سال موفق شدند به فینال جام حذفی راه پیدا کنند. آخرین‌بار این تیم در سال ۱۳۹۲ موفق شد با برتری مقابل پرسپولیس به عنوان قهرمانی دست پیدا کند، نکته جالب برای محرم نویدکیا سرمربی تیم مس این خواهد بود که او در آن زمان به عنوان کاپیتان در سپاهان حضور داشت و جام قهرمانی را بالای سر برد؛ اما حالا باید در فینال مقابل این تیم قرار بگیرد.

در مقابل اما شاگردان نویدکیا مسیر به مراتب سخت‌تری را برای رسیدن به فینال طی کردند، مس ابتدا موفق شد تیم مدعی استقلال تهران را از دور رقابت‌ها حذف کند. در مرحله بعد در ضربات پنالتی پیکان را مغلوب کرد و در ادامه تراکتور تبریز را از پیش‌رو برداشت و در نهایت با برتری مقابل آلومینیوم اراک در ضربات پنالتی به این مرحله از رقابت‌ها رسید.

 

هادی محمدی که در بازی برابر گل‌گهر موفق شد ۲ گل به ثمر برساند به دلیل دریافت کارت زرد در این دیدار محروم خواهد بود و همچنین میلاد زکی‌پور به‌ علت دریافت کارت قرمز مقابل گل‌گهر در فینال غایب است.

به نظر می‌رسد سپاهان آرایش ۱-۳-۲-۴ این دیدار را آغاز کند. پیام نیازمند وظیفه حفاظت از قفس توری سپاهان را در این دیدار دارد. در غیاب هادی محمدی و با بازگشت محمد دانشگر از مصدومیت یک‌بار دیگر شاهد زوج سیاوش یزدانی و محمد دانشگر در قبل خط دفاعی طلایی‌پوشان خواهیم بود. رامین رضاییان از جناح راست و در غیاب میلاد زکی‌پور، آریا یوسفی در جناح چپ خط دفاعی این تیم را تکمیل می‌کنند.

 

محمد کریمی در کنار امید نورافکن و برایان دابو مثلث خط هافبک سپاهان را تشکیل می‌دهند. جلوتر از آن‌ها رضا شکاری از جناح چپ و فرشاد احمدزاده در جناح راست پشت سر شهریار مغانلو ۱۱ بازیکن سپاهان را در این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی سپاهان:

پیام نیازمند، آریا یوسفی، محمد دانشگر، سیاوش یزدانی، رامین رضاییان، برایان دابو، امید نورافکن، محمد کریمی، فرشاد احمدزاده، رضا شکاری و شهریار مغانلو./ایرنا

نظر شما