شناسهٔ خبر: 67286011 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازداشت ۵ نفر درخصوص حریق بیمارستان قائم رشت

رئیس کل دادگستری گیلان از بازداشت ۵ نفر درخصوص حریق بیمارستان قائم رشت خبر داد.

صاحب‌خبر -

بازداشت ۵ نفر درخصوص حریق بیمارستان قائم رشت

به گزارش خبرنگار حقوقی خبرگزاری صداوسیما، حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی با اشاره به حضور میدانی خود و همکاران قضائی گیلان در محل حادثه از ساعت‌های اولیه و بررسی وضعیت موجود افزود: ریاست محترم قوه قضائیه و دادستان محترم کل کشور بلافاصله دستورات قاطع خود را در ورود به این پرونده اطلاع دادند و این حساسیت در کشور ایجاد شده است که پرونده مذکور با جدیت پیگیری گردد.
وی با بیان اینکه دستگاه قضائی هر گونه سهل انگاری و بی‌مبالاتی در زمینه بیمارستان قائم رشت را بررسی می‌کند، گفت: تا امروز ۵ نفر در این پرونده بازداشت هستند که از جمله بازداشت شدگان می‌توان به صاحب بیشترین سهام، مدیرعامل و رئیس بیمارستان اشاره کرد.
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: ابعاد حادثه و میزان کوتاهی افراد نیازمند بررسی دقیق کارشناسی است و البته کارشناسی اولیه توجه اتهام را می‌رساند، اما کارشناسی تفصیلی هنوز اعلام نشده است.
وی افزود: پزشکی قانونی در روز نخست حادثه با جدیت کار خود را آغاز کرد و در همان روز اجساد چهار نفر از فوت شدگان تحویل خانواده‌های آنان شد و بر اساس اعلام پزشکی قانونی کسی در این حادثه به علت سوختگی فوت نکرده است، هشت نفر به علت خفگی و یک نفر به علت دیگری فوت شده است که با قاطعیت و دقت بررسی‌ها دنبال می‌شود.

نظر شما