شناسهٔ خبر: 67285993 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

مهمترین رسالت تبلیغات اسلامی، هدایت نسل نو به سمت معارف دینی و اسلامی است

زنجان- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: مهمترین رسالت امروز تبلیغات اسلامی هدایت نسل نو به سمت معارف دینی و اسلامی است و تلاش می کنیم در تمام حوزه ها به نسل نو توجه ویژه شود.

صاحب‌خبر -

مهمترین رسالت تبلیغات اسلامی، هدایت نسل نو به سمت معارف دینی و اسلامی است

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان، حجت الاسلام علی یوسفی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان در نشست خبری با خبرنگاران به مناسبت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اظهارداشت: ماموریت سازمان تبلیغات اسلامی نشر معارف دینی و اسلامی در جامعه است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر حضور و فعال کردن حلقه‌های میانی بین مردم و ترویج دین و سبک زندگی اسلامی امری ضروری و جز برنامه سازمان تبلیغات محسوب می‌شود ابراز کرد: از اقدامات مهم دیگر سازمان تبلیغات اسلامی تقویت تشکل‌های قرآنی و توجه به زیر ساخت هیئت‌های مذهبی است.

یوسفی با یادآوری اینکه تقویت تشکل های قرآنی، هیأت مذهبی و ترویج معارف اهل بیت، حوزه تبلیغ دین در مساجد، استفاده از ظرفیت فضای مجازی مورد تاکید است، افزود: مهمترین رسالت امروز تبلیغات اسلامی هدایت نسل نو به سمت معارف دینی و اسلامی است وتلاش می کنیم در تمام حوزه ها به نسل نوتوجه شود.

وی عنوان کرد: در همگانی کردن رویدادها مردم باید پای کار باشند و در بحث غدیر باید سعی شود عید غدیر را نیز مانند ماه محرم که مردم حرمت ویژه‌ای برای این ماه قائل هستند پررنگ کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان به موضوع مردمی سازی فعالیت های مذهبی تاکید کرد و گفت: وظیفه تبلیغات اسلامی بستر سازی و حمایت از این فعالیت ها است.

وی اضافه کرد: در زمینه بزرگداشت مسئله غدیر نیاز به فرهنگ‌سازی است و در چند سال اخیر خوشبختانه کارهای خوبی در این زمینه انجام شده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان افزود: آنچه که نیاز است بستر و ظرفیت‌سازی است و نیاز است مردم، خود در صحنه باشند تا بتوانیم به موفقیت برسیم.

وی افزود: بیش از یک هزار مبلغ فعال در مجموع در استان فعالیت می کنند و همچنین تعداد مبلغان استان زنجان ۷۰۰ نفر، روحانیون مستقر ۴۰ نفر، روحانیون طرح هجرت ۳۰ نفر و طلاب طرح امین در مدارس را ۳۰۰ نفر اعلام کرد.

فاطمه عسگری 

 

نظر شما