شناسهٔ خبر: 67284706 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

کبودراهنگ میزبان ۲۶مین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار

بیست و ششمین جشنواره خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار شهرستان کبودراهنگ با حضور خیرین و مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، مدیر آموزش و پرورش کبودراهنگ گفت: خیرین مدرسه ساز حدود ۱۵ میلیارد تومان در این شهرستان کمک رسان بودند همچنین بیش از ۵ میلیارد تومان خیرین مدرسه یار در تجهیز ندارد یاری رسان بودند .

سیدصالح اسدی افزود: ۱۸ مدرسه شهرستان نیازمند تخریب و بازسازی و مرمت است و همچنین اکثر مدارس شهرستان نیازمنده تجهیزات کمک آموزشی و ورزشی است..

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان گفت: سال ۷۷ تا کنون با تشکیل مجتمع خیرین مدرسه ساز حدود ۹۰۵ خیر حقیقی و حقوقی داریم و از این تعداد ۲۵۳ نفر تنها کار مدرسه سازی می کنند و بقیه خیرین در تهیه مصالح و تجهیزات یاری رسان هستند

شیرازیانی افزود: ۲۳ میلیارد تومان مدرسه یاری کمک خیرین به آموزش و پرورش شده و بیش از ۳۲ میلیارد تومان از مسئولیت اجتماعی کارخانه‌های استان انجام شده است.

او تأکید کرد: حدود ۴۶۰ میلیون تومان سهم مدرسه یاری شهرستان کبودراهنگ بوده و افزون بر ۱۷ درصد سهم شهرستان از خیرین مدرسه ساز بوده است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان همدان تصریح کرد: از کل طرح های استان حدود ۳۸ طرح با نظارت خیرین ساخته شده است که نزدیک به ۶۳ درصد است.

شیرازیان گفت: در جشنواره ۲۳ مشارکت خیرین ۶۰ میلیارد و ۲۴ حدود ۷۴ میلیارد و ۲۵  حدود ۹۰ میلیارد  و در جشنواره بیست و ششمین بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان خیرین تعهد کمک را ایجاد کردند.

مسلم غلامی، فرماندار کبودراهنگ هم در این جشنواره گفت: کبودراهنگ یکی از شهرستانهای خیر پرور استان است و نقش محوری در ساخت مدارس خیرین هستند که از دولت پیشی گرفته اند.

<div id="video-display-embed-code_11235372"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4264490/11235372?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما